Neler Hakkında Yazıyorum?

2 Şubat 2019 Cumartesi

Hangisini Tercih Edersin Mimi

Merhabalar.
Bugün herkeste zevkle okuduğum bir mimle karşınızdayım. Beni de sevgili Deeptone mimlemiş. Onun yazısını okumak isteyenleri buraya alalım. Umarım siz de keyif alarak okursunuz.
Uyarımı yapayım ikizler burcuyum. :)

Hangisini tercih edersin? Uçabilme yeteneğinin olmasını mı yoksa su altında da nefes alabilmeyi mi? Neden?



İkisini de isterdim. Uçmak benim için özgürlük demek, denizin altı ise hayran olduğum bir alem.


Hangisini tercih edersin? Sonsuza dek etrafının kitaplarla çevrili olmasını mı yoksa evcil hayvanlarla mı? Neden?


Ben kitapları seçerdim. Hayvanları, özellikle kedileri, çok sevsem de hiç evde beslemedim. Bu sorumluluğa hazır hissetmiyorum.

Hangisini tercih edersin? Büyük ellere sahip olmayı mı yoksa büyük ayaklar mı? Neden?

Ay ikisi de çok kötü. İlla birini seçeceksem sanırım büyük ayaklara sahip olmayı seçerdim. Zaten şu an bile kadınlara göre büyük oldukları için. :(

Hangisini tercih edersin? Geriye kalan hayatının tamamında çay içmeyi mi yoksa kahve içmeyi mi? Neden?


Kahve. Kahve. Kahveeeee...

Hangisini tercih edersin? Pilav üstü kuru mu yoksa köfte patates mi? Neden?

Kırmızı eti anne zoruyla yiyen biri olarak pilav üstü kuru.

Hangisini tercih edersin? Sınırsız döner mi yoksa sınırsız kokoreç mi? Neden?

Tavuk döner olacaksa belki. Ama ikisini de sevmem pek. Arada dürüm krizim tutarsa. O da ayda yılda bir. Kuru şeyleri sevmiyorum. :/

Hangisini tercih edersin? Ölüm saatini bilmeyi mi yoksa nasıl öleceğini bilmeyi mi? (Ölüm tarihini ve ölüm şeklini değiştiremiyorsun.) Neden?

Çok zor bir soruuuu. Ölüm şeklimi bilmeyi isterdim sanırım. Bu sayede o duruma gelmekten kaçınırdım. Belki aksiyon olurdu hayatımda. :)

Hangisini tercih edersin? 500 yıl gelecekte yaşamayı mı yoksa 500 yıl geçmişte yaşamayı mı? Neden?


Yapay zeka üzerine çalışmak isteyen biri olarak gelecekte yaşamayı isterdim. Özellikle robotlarla yaşadığımız döneme geçmeyi çok istiyorum. 

Hangisini tercih edersin? Her yıl yenilenen tek seferlik uluslararası bir uçuş bileti mi yoksa yurt içinde geçerli sınırsız uçak bileti mi? Neden? 


Ben yurt dışını seçerdim. Yurt içinde en güzeli araba ile gezmek. Tecrübe ile söylüyorum. Rezilliği çok ama keyifli yanı da orası zaten.

Hangisini tercih edersin? daha çok dinlemeyi mi daha çok konuşmayı mı? Neden?


Daha çok dinlemeyi. Özellikle kendini geliştirmiş, akıllı insanlarla konuşmak gibisi yok. Okulda bile öğretmenlerin ders arası yaptıkları motivasyon konuşmaları en sevdiğim yerlerdi.

*

On kişi mimlemek gerekiyormuş ama ben çok kişiden okudum bu mimi kim yapmadı bilmiyorum ki. :( Ben mimlemeden bıraksam isteyen alıp yapsa olmaz mı?
Mutlulukla kalın.

37 yorum:

  1. Ben bakıyorum bakıyorum bir türlü seçemiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okurken ben de zorlaniyordum ama basina gecince oldu bir sekilde. :)

      Sil
  2. Keyifle okuduğum bir mimdi ❤️
    Emeğinize sağlık :)
    Bu arada ben de çok severim o ders arası motivasyon konuşmalarını, ilginç üniversite anılarını dinlemeyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim. :) Hayat hikayelerini, tecrubeleri dinlemek en guzeli. Daha masalsi geliyor. Hele de anlatici yetenekliyse.

      Sil
  3. Blog arkadaşlarını daha detaylı tanımak için iyi oluyor mimler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bence de. Blogda insan daha yalin olmak istiyor. Gercek hayatta cok kapali kaliyoruz duygularimiz acisindan. Blog bir kacis gibi olabiliyor.

      Sil
  4. güzel sorulara güzel cevaplar

    YanıtlaSil
  5. Senle bir gün kahve içelim de kırk yıl hatırımız olsun cancağızım :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki. Baska ne isterim. Belki gelirim sizin oralara kuzenimin mezuniyeti yaklasiyor. :D

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Et bile sevmiyorum. Kokorec hic yemedim hayatimda. Seven cok seviyor ama. Ailemden biliyorum.

      Sil
  7. Dimi dimi. Kahve gibisi yok. :)

    YanıtlaSil
  8. Sorular çok güzelmiş. Deniz altında olmak harika olurdu.Kitaplarla çevrili olmakta muazzam birşey.Cok keyifli olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. :) Evet sorular çok eğlenceli.

      Sil
  9. “Hangisini tercih edersin?” Mim paylaşımınızı keyifle okumuştum. Bugün bende paylaşım yaptım… Siteme beklerim… Selam ve Dua ile…

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. :) Hemen okuyorum.

      Sil
  10. oleeey yine çok keyifli yanıtlaar big foot bonheuurr hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim. :D Oyle valla. Yine kaliplasmis guzellik standartlarinin altinda kaldim. Hihihi. :)

      Sil
  11. Bazı sorularda ben de çok ikilemde kaldım. Ama iyinin kötüsü dedim seçtim birini.
    Herkes uçmak demiş, yok mu denizi seçen yaff??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bazı sorularda bir kümelenme olmuş nedense. Teşekkür ederim yorumunuz için :)

      Sil
  12. Çok sıcak bir mim olmuş hele resimlere bayıldım 😊
    .
    Bende bloğuma bekleirm efenim
    http://fatofotofan.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Uğrarım o zaman. :)

      Sil
  13. Ders arası vakitlerde öğretmenlerle motivasyon konuşmaları ne keyif verirdi bana da :) Güzel cevaplar canımcım, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  14. Çok keyifli bir mim olmuş... Cevaplar şahane ♥

    YanıtlaSil
  15. Görselleriyle birlikte ne güzel cevaplamışsın. İçtendi. Yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
  16. Mimler gibisi var mı?
    Okumalara doyulmuyor... :)
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  17. ay o son iki filmdeki iki yönetmeni kaçırmaa, bir denee, biri tayland biri tayvan ve son yıllarda en saygın yönetmenlerdeeen, hatta bütün filmlerini bir dene :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de sen o kadar övünce izlerim diye düşündüm. Bu sıralar hiçbir yeri takip edemiyorum. Blogda bile zar zor bir şeyler okuyabiliyorum. Yine hiçbir şey yapmadan meşgul olunan günlere geldik. :) Teşekkür ederim tavsiyelerin için.

      Sil
  18. Ben de hayvan beslemenin büyük sorumluluk olduğunu düşünüyorum.O yüzden de kitapları seçmiştim sizin gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı düşünmüşüz. Ben de yeteri kadar ilgilenemeyince eziyet olur diye korkuyorum. Teşekkür ederim yorumunuz için. :)

      Sil