Neler Hakkında Yazıyorum?

13 Mayıs 2017 Cumartesi

30 Şarkı Meydan Okuması * Gün 8

Merhabalar.

7. Bağımlılıklar hakkında bir şarkı
Bugünün konusunda hep zararlı maddeleri düşünsem de hiç o tarz bağımlılıklardan esinlenilen şarkı dinlemiyormuşum onu fark ettim. İnternetten araştırdığımda da çıkmadı içime sinen bir şey. Bu meydan okuma da gerçekten sevdiğim şarkılar paylaşmak istiyorum. Geriye dönüp baktığımda tam bana göre bir cevap diyebilmem önemli.
Ben de madde bağımlılığı yerine kendime uygun olan duygusal bağımlılığı seçtim. Duman'ı bilen bazı şarkıların arkasındaki üzücü olayı da biliyordur. Dayanması zor olsa da başarılı sanatın arkasında hep büyük duygular oluyor.

Duman - Melankoli

Böyle resimler üzerine yazılar yazmayı adet edindim bu aralar. Güzel olmuş ama değil mi? ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder