Neler Hakkında Yazıyorum?

15 Mayıs 2017 Pazartesi

30 Şarkı Meydan Okuması * Gün 10

Merhabalar.
Bugün ise dünün tam tersi üzücü şeyleri konuşacağız.

10. Seni üzen bir şarkı.
Ben fiziksel acıya hiç gelemem ama ruhsal acı bana nedense haz verir. Melankolide huzur bulurum çoğu zaman. Bu belki hiç çok büyük acılar tatmadığım için çocukça bir özentidir. Umarım hep de öyle kalır.
Dünyadaki tüm insanların gerçek acıyı bilmemesini çok isterim.

Gökhan Türkmen - Oysa ki
Türk sanatçılardan en sevdiğim isim kesinlikle Gökhan Türkmen. Sesinde öyle bir şey var ki. Yumuşacık. Hikaye anlatır gibi şarkı söylüyor resmen. Bu şarkısı da sözleriyle benim içimi sızlatır. Çok da severim.
Sana her baktığımda günahlarım artar; oysaki en güzeli sensin... 
Sana her söylediğim şey seni bana getirir; oysaki imkânsızsın... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder