Neler Hakkında Yazıyorum?

23 Mayıs 2017 Salı

30 Şarkı Meydan Okuması * Gün 18

Merhabalar.
Bugün doğduğumuz zamanlara gideceğiz. 96 yılının müziklerini araştırırken çok şaşırdığımı söylemeliyim. Gerçekten de müzik evrensel ve sanat aslında sonsuzluğun ta kendisi. Daha ben yeni doğduğumda çıkan şarkılar şu an benim içimi titretebiliyor. Bu da onlardan bir tanesi.

18. Doğduğun yıl çıkan bir şarkı.

Bryan Adams sesine aşık olduğum bir sanatçı. Her şarkısına da bayılıyorum. Bu seçtiğim şarkının sözleri ise hayatımın bir evresinde gönülden isteyeceğim duyguları anlatıyor bana. Öyle güzel, öyle kıymetli bir aşk. Ne diyelim isteyen herkese nasip olur inşallah. Bir de yeni öğrendiğim bir detay bu şarkı bir film için yapılmış. The Mirror Has Two Faces. Ben izledim ve bayıldım. Rose'un aşk üzerine yaptığı tespitler çok anlamlıydı. 'Aşk üzücü bir şey diye anlatılır ama hep aşık olmayı isteriz. Çünkü aşıkken mutluyuzdur.' Şarkıyı beğenmişken filmi de izleyin derim.

Bryan Adams & Barbra Streisand - I Finally Found Someone

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder