Neler Hakkında Yazıyorum?

27 Mayıs 2017 Cumartesi

30 Şarkı Meydan Okuması * Gün 22

Merhabalar.
Hiç istemesem de bugün bir kaçamak yapacağım. Ya ben çok yüzeysel baktım şarkılara ya da dinlediklerim arasında hiç mi hiç öyle şarkı yok. Beni ileriye taşıyabilecek, ufkumu açıp, evrilmemi, kendimi geliştirmemi sağlayacak bir şarkı bulamadım. Ama umarım bu amaçla yazılan çok şarkı vardır. Çünkü basite kaçıp aşk, ayrılık falan filan yazmaktan daha faydalı olur.
Ama günü boş geçmek istemediğim için bir şarkı koyuyorum buraya. Herkes Lana Del Rey hayranıymış ancak ben sadece bu şarkısını dinledim o da The Weekend adını gördüğüm için. Zaten herkes yapıyor diye de bu saatten sonra hiç dinlemem. Bu istisna olsun. Ama sözlerine bayıldım. Beni atın o H harfine. Ve mümkünse beni attığınız bir yerlerde unutun. Okul bitince ben size dönerim. Sıkılıdım artık. :(

Lana Del Rey - Lust For Life ft. The Weeknd

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder