Neler Hakkında Yazıyorum?

6 Mayıs 2017 Cumartesi

30 Şarkı Meydan Okuması * Gün 1

Merhabalar.
Çok geçe kalmışım sanırım ama mazeretim var.
Ailemin yanına ufak bir ziyaret yaptım gez gez anca eve gelebildik.
İlk meydan okumam ve oldukça heyecanlıyım. İlk şarkıyı bulmak için tüm çalma listemi talan ettim ama yok.  Renk adı geçen bir şey bulamadım. Bu sefer de internette araştırmaya karar verdim ve dinleyince vuruldum. Zaten aşık olduğum renk olan yeşilin şarkısı. Kendimi şanslı sayıyorum çünkü tipik bir ikizler burcu olarak karar vermek benim için ölüm gibi. Ama asıl işin ilginç yanı ilk maddelerde aklıma bir şey gelmezken son maddeler hazır bile. Heyecanla ilerleyen günleri bekliyorum. Ve sloganımız; müzik iyi ki var. :)
Mutlulukla kalın.

1. Adında renk olan sevdiğin bir şarkı:

Yeni Türkü - Yeşil Şarkı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder