Neler Hakkında Yazıyorum?

2 Temmuz 2020 Perşembe

Seramik Hamuru İle Takı Yapımı #5

Merhabalar.
Bir süredir blog okuma işlerini aksatmış bir blogger olarak geri döndüm. Tüm ödevlerimi, sınavlarımı bitirdim. Gereken motivasyonu sağladım ve yaz planları yaparak verimli zaman geçirmeye hazırım. Planlarımı yazayım da yapmak için zorunlu hissedeyim. Öncelikle her gün erken kalmak ve bir saat yürümek istiyorum. İyice tembelleştim. Yogadan falan umudu kestim, düzene oturtamadım o yüzden keyfim gelince yapacağım. Kendimi zorlamaya gerek yok. Sonra İngilizce ve Korece çalışacağım. Aynı anda iki dile çalışmak verimli olur mu bilmiyorum ama en azından Korece'de harfleri tanıyacak düzeye gelsem şimdilik yeter. Zaten konuşma yönünden pratiğim var ama gramer hiç yok bende. İngilizce ise mağlum hepimizin başında. Bir de yüksek lisans öğrencisi olunca Türkçe'nin t'si bile yok kaynaklarda. Sonra okul işleri var. Yine araştırmaya, okumaya devam. Okul bitse de tatil demek değil bu. Planlarım işte böyle dilerim hepsini gerçekleştiririm. Hevesle başladım bakalım devamı da gelir inşallah.

Şimdi de sizlere yakın zamanda yaptığım seramik takıları göstereceğim. Bu sefer resimleri Mutlu Anlar Koleksiyoncusu'nun tavsiyesi üzerine düz desenli bir zeminde çektim. Gerçekten de model daha çok ortaya çıkmış. Buradan kendisine de teşekkür ediyorum bana fikir verdiği için. :)
Modelleri internette bulup kendimce seramiğe uyarlıyorum. Bu sefer daha farklı modeller denedim. Göz şeklinde takılar çok moda sanki her yerde onları görüyorum. Ben de yapayım dedim. Hoşuma da gitti. Uzun kolyeler de çok tatlı oldular tam yazlık. Yeni normale uygun şartlarda dışarı çıktığım zamanlarda takmayı düşünüyorum. :)
Bu boncuklar da normal boncukları dizip yaptığım kolyelerin arasında yer bulacak. Bir gün onları da paylaşayım. Takı hastası biri olarak sürekli takı yapıyorum ben bildiğiniz gibi. Takmayı da yapmayı da seviyorum. Sevdiklerime de hediye ediyorum. Güzel keyifli zamanlar geçiyor böylece.
Benden bu kadar. Takıların ilk halini çekmeyi unutmuşum ama diğer takı yapımı serilerinde ayrıntılı yazmıştım neler yaptığımı o yüzden burada bırakıyorum. Siz de ilk dört seriyi okumadıysanız sizi şöyle alalım. 1, 2, 3, 4.
Mutlulukla kalın. 

12 yorum:

  1. Umarım bütün hedeflerini gerçekleştirebilir ve bir düzene koyabilirsin. :)
    Ve hepsi birbirinden hoş görünüyor. Ama özellikle ben 2 resimdeki 1. ve 2.ye bayıldım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. :) Evdekilerin de favorisi onlar.

      Sil
  2. Keyifli günlerde kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  3. maşallah maşallah eline sağlık hepsi güzel. okul, araştırma hedeflerinde sana başarılar, hedeflerinden vazgeçmeee :) bi de artık hallet şu ingilizceyii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hallediyorum da bitmiyor hiç. Hep bir üst level var. :) Teşekkür ederim.

      Sil
  4. Maşallah sana 🧿🧿. Harikasın. Çokkkkk beğendim. Ellerine sağlık. 👏👏☺️🌷🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim. :) cok mutlu oldum yorumunuza.

      Sil
  5. Çok güzeller :) bende uğraşmak istiyorum sonra beceremem ki diye vazgeçiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Başta benimkiler o kadar kötüydü ki. Deneye deneye öğrendim yapmayı. Siz de elinize alıp deneyin başta çok kötü olsalar da zamanla güzelleşiyor. Umarım denerseniz keyif alırsınız. :)

      Sil
  6. Ben de karantina döneminde kil hamuru alıp çeşitli şeyler yapmıştım. Çok eğlenceli ve rahatlatıcı. Bu görseller de çok güzel fikirler oldu benim için özellikle mavi yuvarlak küpeler *-*

    YanıtlaSil