Neler Hakkında Yazıyorum?

7 Kasım 2018 Çarşamba

Takip Ettiğim Youtube Kanalları - DIY

Merhabalar.
Teknoloji günümüzde son hızda ilerliyor malum. Artık hayatımızda birebir hiç tanışmadığımız ama kıymetli yerlere sahip olan insanlar var olmaya başladı. İnternet sayesinde birbirimizle konuşup, fikir alış verişinde bulunup, bir şeyler öğrenebiliyoruz. Hatta öyle ki adeta bir arkadaşımız gibi görüp sevdiğimiz kişiler olabiliyor. Blog benim için bu kıymetli yerlerden biri. Bir diğeri de Youtube oldu son zamanlarda. Bu tabii ki kontrollü bir şekilde olunca amacına ulaşan bir platform. Bu yüzden ben Youtube'da belki çok duyulmamış ama gerçekten kaliteli içerik ve samimiyet olduğunu düşündüğüm birkaç kanalı sizlerin beğenisine sunmak istiyorum.

*Düzenlenmiştir.*

Ben abone listemdeki harf sırasına göre gidiyorum. Kanalların isimlerine tıklarsanız sayfaya yönlendirileceksiniz.

1. Ayşe Öneriyor
Birkaç aydır takip ettiğim ve videolarına, konuşmasına, kendisine bayıldığım biri. Kendin yap videolar paylaşıyor burada. Kendisi Kırım Türkü ve çok tatlı bir konuşması var. Bir diğer kanalı da Güzellik Yayını adında. Ama benim pek bakım, makyaj gibi işleri devam ettirme yeteneğim olmadığı için ikinci planda kaldı. Orada da harika öneriler veriyor. Meraklısına duyurulur.

2. Ayşegül'ün Atölyesi
Harika bir şekilde çizim, sulu boyama, dikiş, kanaviçe, nakış, çeşitli dıy projeleri... Aklınıza ne gelirse yapılan bir kanal. Ben videodaki renkleri çok beğeniyorum. Özellikle arkadaki yeşil zemin izlerken beni çok rahatlatıyor. Ah bu yeşil aşkı~

3. Damla Toral
Süper yetenek de diyebiliriz. Çok şık kıyafetleri kendi dikiyor. Konuşması, ses tonu, görünüşü her şeyiyle çok tatlı birisi. Birkaç gündür izliyorum ama bayıldım diyebilirim. Kendi kıyafetlerimi dikmem için cesaret verdi bana. :D

4. DIY Crafts TV
Bu yabancı kanallardan bir tanesi. Sanırım sahibi Rus. Adı ve görünüşü bana bunu düşündürdü. Yine bir dikiş-dıy videosu adından da anlaşılacağı üzere. Ben en çok çanta videolarını seviyorum. Çoğunluk da çanta videosu sanırım.

5. Duygu'nun DIY Günlüğü
Belki bileniniz vardır bu kanalı. Nedense içimde popülermiş gibi bir his uyanıyor onu izlerken. Ben pek abone sayılarına dikkat etmediğim için aslında bu belirsizlik. Bakmaya üşeniyorum açıkçası. Benim sevmem yeter bence. Bu kanalda da çok modern fikirler bulabilirsiniz. Ev dekorasyonundan kıyafete, okul gereçlerinden hediyeliklere kadar dıy adı altında ne arasanız var. Çok ilginç malzemeleri tanıttığı da oluyor. Bu da benim adıma bir artı.

6. Merve Veziroğlu
Yine Dıy videoları ile keşfettiğim bir kanal. Çok pozitif birisine benziyor. Gerçekten de yetenekli. Sanırım kendi ürettiği kırtasiye malzemeleri de var. Son yaptığı videolardan biri olan sokak hayvanları için projelere bayıldım. Önümüz kışken elimizden geleni yapıp onlar için yaşamı kolaylaştırmalıyız kesinlikle. Bir kap su, bir kap yemek, yapabilirseniz de bu videodaki evlerden hazırlayıp korunaklı bir yere koyabilirsiniz. :D

7. Nisa Bağdatlı
Süper yetenekli birisi daha. Harika çizim videoları var. Bazılarını yapmaya çalışsam da vakitsizlikten tam olarak ilgi gösteremiyorum. Ben de izlemekle yetiniyorum. :)

8. Aycan Özcan
Pek çok mobilya yenileme tekniklerini paylaşan bir kanal. Bunun dışında en çok dekupaj ve stencil kelimelerini duyacaksınız. :) Ondan aldığım ilhamla annemin boyamamı istediği sehpalara girişmek istiyorum. Bakalım cesaret anımda iş başına koyulursam size de nasıl yaptığımı gösteririm.

9. Lone Fox
Birazda yabancılardan gidelim. Aşırı modern ve minimal çalışmalar yapan birisi. Özellikle İngilizce'mi geliştirme maratonumda sık sık ziyaret ediyorum onu da.

10. Helena Daydreamer
Bence aşırı eğlenceli videolar yapan birisi. Çok samimi ve tatlı geliyor bana izlerken. Bol bol takı yapıyor. Ben ondan çok şey öğrendim. Zaten artık takı aşkım blogda sır olmaktan çıktı. :)

11. DIYlover
Çikita'sı ile dıy videoları yapan bir kanal. Sanırım sevgilisine hitap şekli bu ama benim çok komiğime gidiyor o yüzden aklımda böyle kaldı. Genç işi, renkli, modern kendin yap projeleri bu kanalda bulabilirsiniz.

Evet benim Youtube videoları top listem bu kadardı. Umarım seversiniz. Sizin de sevdiğiniz, faydalı bulduğunuz kanallar varsa yorumlara yazabilirsiniz. Elimizin altındaki süper gücü iyi yönde kullanalım değil mi? Teknoloji ile çalışacak biri olarak bazen bilgisayarlardan bile bıkıyorum ama kaçış yok. Ne kadar uzak kalırsanız o kadar eksik kalıyorsunuz bence. Belli yerlerde kendini soyutlamak iyi olabilirken bazen de çok büyük kayıp olabiliyor. Neyse bu günlük bu kadar.
Mutlulukla kalın.

12 yorum:

  1. Kanalları inceleyeceğim :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. heeey saol çok faydalı oldu bu oleey izlerim. özellikle izlediğim kanal yok. öyle serbest dolaşıyom yanii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi seyirler o zaman. Ben de bazen rastgele geziyorum cok iyi kesifler oluyor. :)

      Sil
  3. çizim ile ilgili olan kanala bakacağım. sahiden ilgimi çekiyor.
    english with lucy, satranç tv cem. ben de bu ikisini sıkla takip ediyorum.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi seyirler simdiden. :) Onerileriniz icin tesekkurler. Ben de bakacagim. İkisi de ismiyle bile ilgimi cekti.

      Sil
  4. Kanalları not ettim, izleyeceğim. Özellikle Street Food kanalı çok ilgimi çekti. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  5. Youtube'da çok vakit geçiriyorum. Kanal önerileri için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. Öncekilere bakmıştım. İlave edilenlere bakayım:)

    YanıtlaSil