Neler Hakkında Yazıyorum?

8 Şubat 2017 Çarşamba

Super Secret - Manhwa (Webtoon)

Merhabalar.
Bugün sizlere benim vazgeçilmezlerimden olan mangalardan birini tanıtmaya geldim. Kendileriyle dünden beri haşır neşiriz ve baştan söyleyeyim o Emma'nın yanaklarını sıkmak isteyeceksiniz. Günümüz yılışık sevgi sözcüklerinden biri olsa da kendisi tam bir şapşik. :D
Önceki webtoon tanıtımında sizlere manhwa ne demek anlatmıştım ama okumaya bu  yazıyla başlayan ve 'manhwa ne kardeşim?' diyenlere kısaca Kore işi manga diyebiliriz.
Şaka maka blog işimde bir yıl geçmiş ama önceden yazdım mı bilmiyorum sosyal medya tarzı ortamlara bayağı yabancıyımdır. Hatta en basit şeyleri bile bazen en yakın arkadaşlarıma ya da kardeşime sorarım. Sağ olsunlar hepsi de tek tek anlatır. Neyse demek istediğim ben her manga tanıtımım da link de bırakıyorum ama hep belirtmeyi unutuyorum. Yazılarımı da belli bir ruha girip yazdığım için geri dönüp eğreti bir dokunuş yapmak istemiyorum. Yani kısacası ben Türkçe çeviri olarak okuduğum mangaları PuzzMoş'tan okuyorum. Başka çeviri siteleri de var tabii ama ben ilk onu keşfettim ve telefondan okuma kolaylığı sağlayan uygulamasıyla da tercihim ondan yana oldu. Bu mangayı da şuradan=> Super Secret  okuyabilirsiniz.

Evet gelelim konuya; Emma ve Ryan Karşılıklı evlerde yaşayan iki çocukluk arkadaşıdır. Emma'nın ailesinin sağlık sorunları nedeniyle yurt dışına çıkmasıyla Ryan iyice Emma'nın ebeveynliğini üstlenmiştir. Ancak Emma'nın bilmediği -daha doğru öğrendiği anda unutturulduğu- bir sır vardır. Ryan ve ailesi doğa üstü güçlere sahip yaratıklardır. Ve asıl formları insan görünüşünden farklıdır.
Tanıtımı yaptık şimdi spoiii...
-Bu tatlı şey Emma.
-Bu konuşma balonu da Ryan'a ait.
-Kendisi şöyle görünüyor.
-Ryan'ın ailesi de böyle.
-Emma'nın uyanma ritüeli.

-Ryan'ın annevari tavırları ve bu olaya kendi bakış açısı. Resimlerdeki şapkalı hanım Ryan'ın ablası olmakta ve okurken bana ablaların kardeşlerini sinir etmekten neden keyif aldığını hatırlatan bir karakter. ;)




-Neyse ki ben şiddet yanlısı bir abla değilim. Benim silahım iki hece dır-dır. :)
Her bölüm sonrası böyle tatlı çizimler var. Gönül istiyor hepsini görün yani bence bi koşu gidip okuyun.
-Dikkatsiz Ryan ve onu esas formunda gören Emma.
-Ryan'ın başı dertten kurtulmuyor. Bir de kısmet çıktı başına. Ah ve bir de Emma'yı kaybetme ihtimali...
Bu hanım kızımız der ki 'bana onu ayarla ben de geçenlerde seni soran bir çocuk vardı onunla aranı yapayım.' Ay hiçte sevmem çöpçatanlık işlerini. Önümüzde 14 Şubat şimdi her yer kırmızı, her yer kalp. :S

Gelen mesajın yarattığı etki kızlarda hep aynı her halde.


Safım ya bir de kızı kendi hazırladı.
-Meşhur sevgiliyi merak ettiyseniz;


Başlarda bu Viktor hiç tekin değil deseniz de sonra onun da bir kalp kırıklığı olduğunu öğreniyoruz. Bence ilerleyen bölümlerde Emma'nın saf sevgisiyle o da bu cici kıza aşık olmaktan kendini alamayacak.
-Sürekli insan kalmaya çalışan Ryan hasta olmuştur ve bakın sersemlikle kendini nerede bulur? Ve bu davetsiz misafir ev sahibemiz nasıl karşılar?
-Ablayla olan sahnelere devam.

Bu kişi de ilaç satan adam. Gördüğünüz üzere pek anlaşamıyorlar.

Bu da başka bir abla ama benim dikkatimi çeken kardeşin cümlesi oldu.
-Şimdi de baskılara direnen Ryan'ın gerçek duygularına bakalım.


Hikayemiz bununla da kalmıyor daha ne olaylar. Eski sevgililer, diğer gizli sırlar, ikilemler ve bolca komedi. Mutlu olmak isterseniz açıp okuyun derim. Seri yaklaşık 92 bölüm falan ilerlemiş sanırım orijinalinde ama Türkçe çeviri 24'te. İngilizce'niz iyiyse o da otuzlarda olmalı. Bir de tavsiye yabancı dilinizi geliştirmek isterseniz sevdiğiniz şeyleri yabancı dilde okumaya-izlemeye çalışın daha rahat öğreniyorsunuz. Ben zamanın da İspanyolca bile öğrendim az buçuk.
İşte böyle tatlı bir manhwa okudum ben ve çok sevdim. İlgilere duyurulur.
Mutlulukla kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder