Neler Hakkında Yazıyorum?

13 Aralık 2019 Cuma

1 Kart 1 Kitap Etkinliği - El Yapımı Kartım

Merhabalar.
Bu gözler neler görüyor sevgili okur. Bir günde iki post. Aman aman maşallah diyeyim nazar değdirmeyeyim kendime.
Sizlere çok güzel bir etkinlikten bahsetmek için geldim. Daha önce de bir kere katılmıştım bu etkinliğe. Sevgili İncirli Kurabiye blogunun sahibi 1 Kart 1 Kitap etkinliğini bu sene de düzenliyor. Yazısını okumak ve etkiliğe katılmak için buraya bakabilirsiniz. Bu güzel etkinlik için kendisine çok teşekkür ederim ayrıca.
Ben daha öncekinde de kartı kendi ellerimle yaptığım için bu sene de özel bir şey olsun dedim ve hiç vakit kaybetmeden aldım kağıdı kalemi elime başladım kartı yapmaya. Umarım göndereceğim kişi beğenir. O kartı da görmek isterseniz buradan bakabilirsiniz.

Bakalım nasıl yapmışım ben bu kartı. Sizlerden de tavsiye alacağım bu arada kartla ilgili.
Kart böyle görünüyor. Yeni yılda göndereceğimiz için ren geyiği kullanmak istedim. Renk olarak çok güzel bir kırmızı-bordo arası kartonum vardı onu kullandım.
 Malzemelerimiz kabaca aşağıdaki gibi. Berbat fotoğraf kalitesi için şimdiden özür dilerim.
Mukavvayı istediğim boyutlarda kesip karton ile kapladım. Bir tarafını daha büyük karton alıp kenarlarında kapanmasını sağladıktan sonra diğer tarafı için mukavva boyutlarında bir karton ile kapattım.
 Kartonun kenar kısımları kötü gözüktüğü için evdeki hasır iple kenarlarını kapattım. Kenar yerlerine de yine aynı ipten fiyonk yaptım.
Beyaz olan kısmı A4'ü ikiye katlayıp yapıştırdım ama biraz dalgalı kaldı. Emin değilim o kısımdan ama daha iyi bir fikrim de yok. Belki not yazmadan önce başka bir kağıda yazıp ataşla tuttururum üzerine.
 Ön yüzüne 'mutlu yıllar' yazmak istedim ama siyah kalem çok silik kaldı. Sonra aklıma gelen bir fikirle yazının üzerinden silikonla geçmeyi denedim. Parlak bir yazı gibi gözüktü. Mühürlerde kullanılan kırmızı mum gibi duruyor uzaktan ama yakından silikonun bozuk kısımları da belli maalesef. Yine de bu halini sevdiğim için böyle kalmasına karar verdim.
 Son hali bu şekilde.
 Yakından da silikonlu kısım bu şekilde. Sizce bu şekilde durmalı mı yoksa başka bir çözüm mü üretmeliyim? Sizin de fikirleriniz varsa burası ve beyaz kağıt kısmı için tavsiyelerinizi yorumlarda bekliyorum.
Benim kartım bu şekilde olacak. Eşleştiğim kişiye göre de notumu yazıp güzel bir kitapla göndereceğim. Bakalım kimler kimlerle eşleşecek. Merakla bekliyorum.
Bu güzel etkinliği yapmamızı sağlayan Zeynep'e de tekrar çok teşekkür ederim.
Şimdiden hepinize mutlu yıllar. Yeni yılda her şey gönlünüzce olsun. Mutlulukla, sağlıkla, huzurla dolu günler geçirelim.
Mutlulukla kalın.

18 yorum:

  1. Yaa çok güzel bir etkinliğe benziyor. Bende mi katılsam acaba.. Bir düşüneyim. El yapımı kart fikri de çok hoş. Bende sevdiklerime el yapımı kartlar hazırlamayı çok seviyorum. Bu etkinlik içinde çok güzel bir fikir olmuş. :) Gayet güzel görünüyor. Benim önerim; sadece belki renk eklenebilir. Simli beyaz, gri yada kırmızıyı patlatacak bir renk kullanarak kağıtlardan boynuzları ve yazıyı yapabilirsin belki. Hatta kağıt yerine eva kullanabilirsin. Ama böylede güzel. Eline, emeğine sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim önerilerin için. Dikkate alacağım mutlaka bakalım neler bulabilirim saydıklarından. Çok zevkli oluyor etkinlik tavsiye ederim. Anı kalır hem. :)

      Sil
  2. Ben de katılıyorum etkinlige

    YanıtlaSil
  3. bende varım 😊 🌸 çok keyifli oluyor 😊

    YanıtlaSil
  4. eline sağlııık seeen el işlerinde çok iyisin ki zateeeen yaaa :)

    YanıtlaSil
  5. Bu muhteşem kart sayesinde kim sizinle tanıştı bilin bakalımmm, kocaman aptal bir gülümsemeyle oturup bir kahve içeceğim sonra ofise dönüp bloğunu didik didik edeceğim �� Kocaman bir merhaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Ben de kendimi çok şanslı sayıyorum, bu etkinlik sayesinde blogunuzu keşfettim ve çok sevdim. Umarım siz de keyif alırsınız okurken. Hoş geldiniz. :)

      Sil
  6. Biz de huzurevi için kart yapmıştık ama bu kartlar daha güzel.Sizden kopya çekip güzel kartlar yapabilirim artık :)
    Musmutlu yıllar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Size de mutlu seneler. :)
      Ne güzel yapmışsınız. Eminim onlarda çok güzeldir. Tabi ki istediğiniz gibi kullanın. Ben Pinterest'ten çok fazla örneğe bakıyorum. Size de tavsiye ederim. Her alandan bir sürü fotoğraf örneği var.

      Sil
  7. ciciş, son yazıma bi baksanaaa :)

    YanıtlaSil
  8. heey dört tane anime yazdıım :) belki vardır izlemediğiin :)

    YanıtlaSil