Neler Hakkında Yazıyorum?

28 Aralık 2019 Cumartesi

1 Kart 1 Kitap Etkinliği

Merhabalar.
Blog tutmanın en keyifli yanlarından biri de şüphesiz böyle etkinlikler. Daha önce sizlere İncirli Kurabiye blogunun başlattığı 1 Kart 1 Kitap etkinliğinden bahsetmiştim. Buradan ona tekrar teşekkür ederim bizim için bu güzel etkinliği başlattığı ve tüm o sorumluluğu üstlendiği için.
Bu sayede hem yeni bir blog keşfedip ona hediyelerimi gönderirken ben de çok tatlı bir blog arkadaşımdan hediye almış oldum. Yakın zamanda keşfettiğim ve kalemine bayıldığım Sessiz Kaldım bloguna çıkmışım ve o kadar güzel şeyler hazırlamış ki hem ben hem de evdeki herkes kartlara bayıldı. Özellikle seçtiği kitap benim daha önce başka bir blogta yorum yaptığım bir kitaptı. Ben bile unutmuştum. Bu sayede elimde görünce çok mutlu oldum. Bu kadar ince düşündüğü için çok teşekkür ederim.
Elimdeki kitabı hızlıca bitirip yeni kitabıma geçmeyi çok istiyorum.
Umarım daha nice etkinliklerde bir arada oluruz.
Mutlulukla kalın.

24 yorum:

  1. Ben teşekkür ederim canım benim 😊 keyifle okuman dileğiyle 😊❤ mus mutlu güzel yıllara İnşallah sevgiler 😊🌸❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. İnşallah hepimize. :)

      Sil
  2. Aaa bir bana gelmedi herhalde bekliyorum ben kitabımi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım yakın zamanda gelir. Şimdi yeni yıl yoğunluğu da var sanırım.
      Teşekkür ederim yorumunuz için. :)

      Sil
  3. Özlem bi' tanedir💕 Ne güzel kartlar seçmiş sana, bende de harika kartları var onun🎈

    Senin de kitabı kartlarını sevmiş olmana çoook sevindim, keyifle oku 🤗🎈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. :) Evet hepsi birbirinden güzel.

      Sil
  4. Ne güzel böyle etkinlikler, keyifle okumanı dilerim.

    YanıtlaSil
  5. Katılmayı çok istediğim ve kaçırdığım için çok üzgün olduğum bir etkinlik.. Ama Bu kitabın sana gelmesine öyle sevindim ki! Çok özel bir kitap çünkü konuşmuştuk hakkında :) Senin yorumunu da merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. :) Yazarım inşallah. Kendime karşı güvenim yok bu konuda, hep erteliyorum artık çoğu şeyi.
      Seneye katılabilirsin eğer yine yapılırsa. Çok zevkli bir etkinlik. :)

      Sil
  6. Ben bu etkinliği kaçırmışım. Keyifle oku:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah seneye katılırsınız. Çok keyifliydi. Çok teşekkürler. :)

      Sil
  7. Ne hoş bir etkinlikmiş. Kitabı keyifle okuyun :)

    YanıtlaSil
  8. Tatliş blogcan işler :) Okuduklarını paylaş bizimle ;) Sevgiler canımcım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. :) Ah bir yazabilsem başına geçemiyorum hiç.

      Sil
  9. Harika bir etkinlik başlatan ve devam ettiren kişiye teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler yorumunuz için. :) İncirli Kurabiye bloguna burada büyük teşekkür etmek lazım. Vakit ayırıp tek tek ilgilendi herkesle. :)

      Sil
  10. Bu kitabı çok severim, aslında Şükrü Erbaş'ı seviyorum :)) Keyifli okumalar diliyorum :))

    YanıtlaSil
  11. Bana da İncirli Kurabiye aldı ve o kadar güzel şeyler hazırlayıp yollamış ki, aşırı mutlu oldum :). Hazırlayan İ.Kurabiyebaşta olmak üzere tüm katılanlara teşekkür ederim :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel. :) Çok keyifli bir etkinlik oldu gerçekten.

      Sil