Neler Hakkında Yazıyorum?

25 Aralık 2018 Salı

Öneri Makinesi Yılbaşı Çekilişi

Merhabalar.
Benim çooook severek takip ettiğim Öneri Makinesi blogunun yılbaşı çekilişi var. Buradan duymayanlara duyurulur. Blogu bilmeyenlerse çok şey kaçırıyor derim. Sinema, müzik, kitap yani insanın ruhuna iyi gelen her şeyi en üst düzey şekilde öğrenmek isterseniz mutlaka göz atın. Deneyimlerine çok özendiğim birisi. Tavsiyelerinin de sonuna kadar arkasındayım. Merak edenler buraya tıklayarak çekilişe ışınlanabilirler.
Mutlulukla kalın.

10 yorum:

  1. O zaman katılalım. Duyuru için de teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. duyuru için teşşekür ederiz hemen gidip ziyaret edeceğim..sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim canım benim :). Sana hem çekilişte, hem 2019'da hem de hayatta bol şanslar diliyorum :). Umarım harika bir yıl seni bekliyordur <3.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ne demek. Tesekkur ederim ben de. Hepimiz icin hayat iyi seyler getirir umarim. :)

      Sil
  4. hımm duyurayım ben deee yaa. çekilişlere katılmıyom ama desteklerim hep. öneri makinesi de evet hem kültür sanat yönünden hem de yaptığı el emeği işler açısından çok sevdiğim biri benim daaa :) şirin o ayrıcanaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şansım hiç olmasa da katılmayı seviyorum ben. Çok haklısın. Teşekkürler. :)

      Sil
  5. Merhaba blogunuzu takibe aldım. Sizi de beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Bir süredir takipteyim zaten blogunuzu. :)

      Sil