Neler Hakkında Yazıyorum?

27 Aralık 2018 Perşembe

İnstagram Beni de Ele Geçirdi

Merhabalar.
Bugün sizlere yeni sosyal mecramı tanıtmaya geldim. Kısa tutup hemen gideceğim.
En sevmediğim ve hesap açmamak için var gücümle direndiğim bir sosyal ağ olmasına rağmen sonunda ben de bir instagram hesabı açtım. Nedenine gelecek olursak hobilerimle ilgili fikirleri daha rahat takip etmek diyebilirim. Çünkü birbirinden güzel sayfalar var. Daha yeni keşif aşamasında olduğum için de denizin içindeki minicik bir balık gibi hissediyorum kendimi. Yavaş yavaş paylaşım durumlarını, hayatım boyunca ilk defa dün attığım hikaye olayını öğreneceğimi umuyorum. Beni bu yaban ellerde yalnız bırakmak istemezseniz kullanıcı adım burada(bonheur_mutluluk.icin). Tıklayıp ziyaretime gelin. Haberleşelim, kaynaşalım.
Kendinize çok iyi bakın.
Mutlulukla kalın.

11 yorum:

  1. İnstagramda kaybolup da buraları unutmazsın umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D :D Öyle bir şey olacağını hiç sanmıyorum o kadar zıtız ki birbirimize.

      Sil
  2. İlk başta ilgi çekiyor İnsatagram. Sonra alışıp eskisi kadar ilgi çekmiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni çok yoruyor orası. Fazla her geliyor her şey ama blog adına bir hesap bulunsun istedim en azından.

      Sil
  3. Bilgilendirmeler için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Çok haklısınız. Blog bambaşka bir yer gerçekten. Teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
  5. Derdime tercüman olmussun!Bende cok yeniyim ama kendimi alamiyorum! Fakat yavas yavas hep ayni yerde dönüp durdugumu düsünmeye basladim,blog gibisi yok tabii ben biraz ihmal etmis olsamda ,burasi bambaska,samimi,gercek...Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok haklisiniz. Tesekkurler yorumunuz icin. :)

      Sil
  6. ay ciciii oh iyi olduuu :)

    YanıtlaSil