Neler Hakkında Yazıyorum?

20 Temmuz 2016 Çarşamba

Ookami Shoujo to Kuro Ouji - Manga



Herkese merhabalar...
Evde o kadar çok canım sıkılıyor ki kendime uğraşacak bir şeyler aramaktan bile sıkılıyorum. Ben biraz böyleyimdir. Ara ara yoklar bu duygu ama birkaç güne normalime dönerim.
Evet sizlere benim Namaikizakari'yi okumadan önceki favori mangamla tanıştırayım.
Nereden gördüm hatırlamıyorum ama ilk olarak animesini izledim ve bayıldım gerçekten. Özellikle o aralar ekran karşısına geçip kısacık süren reklamları bile izlemeye tahammülüm yoktu. Ve maalesef bunu hala atlatamadım. Bir süre televizyondan uzak kalınca tekrar başına geçmek bana vakit kaybı gibi geliyor. Ve sanırım ileride kendi evim olursa da televizyon almam ya da alınsa bile çok çalışmıyor olur. Neyse toparlayalım.
Konumuza gelirsek; Shinohara Erika liseye yeni başlayan ve şans buya en yakın arkadaşı ile de ayrı sınıflara düşen bir kızdır. Eğer bir yerlerden okulda geçen bir Japon yayınına rastladıysanız arkadaş edinmenin orada hayat memat meselesi olduğunu bilirsiniz. İşte bu Erika için de çok önemli bir konu olmalı ki sınıftaki kızların sadece erkek arkadaşlarından bahsetmelerinden dolayı 'benim de var canım' diye bir yalan söylemiştir. Sonrasında da bunu ballandıra ballandıra süslemiştir. Bizim kızın aşk oyunu böyle devam ederken arkadaşları artık ondan şüphelenir ve erkek arkadaşının resmini isterler. Kara kara düşünen Erika da yolda geçen yakışıklı bir çocuğun gizlice resmini çekip gösterir. Yalnız bu kızımız o kadar yüksek kriterlerde birini arıyor ki yakışıklı olmazsa olmaz. Sonra sabah okulda kızlara resmi gösterdiğinde bir de ne duysun. Bu çocuk okulun prensi Sata Kyouya. Dışarıdan nazik mi nazik, kibar mı kibar bir beyefendi olan Kyouya, Erika'nın umutlarını tazeler ve rica edersem beni kırmaz diye düşünerek gidip ona sevgilisi numarası yapmasını ister. Bizim yakışıklı prensimiz o anda şaşırtıcı bir dönüşüm geçirir. O tatlı, kibar çocuk gitmiş yerine umursamaz, narsist biri gelmiştir. Erikaya eğer onun köpeği gibi davranırsa şartını kabul edeceğini söyler. Çaresiz kabul eden kızcağızı türlü ayak işlerinde kullanır ve sinir eder. Ama bir yandan da koruyup kollar ki siz hep; "Kızı seviyor ya, gıcıklığına yapıyor. Erkek milleti ne olacak." diyorsunuz. Ama işin aslı öyle değil tabi ki.
Neyse efendim kaçınılmaz son olarak Erika türlü badireler atlatarak da olsa Sata-kun'a aşık oluyor ve açılıyor. Ama tabi ki reddediliyor. Redderken bile kibirli davranan Sata-kun'unumuz neyse ki sonradan söyledikleriyle bizim -en azından benim- kalbimizi kazanmayı başarıyor.
Benim zaten Kyouya da en sevdiğim şey çocukluğundan kalan acı hatırasını aşamamış olmasının çok iyi yansıtılmış olması. Öyle acı hatıra deyince çok büyük bir felaket beklemeyin ama emin olun masum, küçük kalpteki çocuklar için çok üzücü bir şey.
Kyouya'nın ailesi birden boşanma kararı almıştır ve bu olay da ondan sevgiye dair her şeyin boş olduğu ve bir gün mutlaka yitip gideceği izlenimini oluşturmuştur. Eh bizim pes etmek nedir bilmez kurt kızımız da onun o soğuk kalbini eritip, kıskançlıktan kendini kaybeden biri haline getirir.
Ben bu çifti çok sevdim. Hala tekrar tekrar okurum. Her okuduğumda da o aşkı hissederim.
Zaten ben aşka sonuna kadar inanan ama bunun bizim başımıza gelmesinin imkansızın bile üstünde bir şey olduğunu düşünenlerdenim. Bu yüzden böyle güzel aşk hikayelerinin içine girip yakışıklı kahramanımıza bakıp bakıp eriyebiliriz değil mi?
Ah unutmadan bu mangayı da benim okuduğum siteden okuyabilirsiniz. Yeni güncellenen ve eskisinden bile şahane olan mobil uygulaması çok pratik. Arayanlara duyurulur.
Sizin merakınızı biraz daha artırmak için birkaç resim ekleyelim bakalım.
-Karakterlerimiz;

-"Gel kuçu kuçu :)"

-Kız arkadaşınız sizi aldatıyor mu? İşte size bu sorunun cevabını verecek bir liste. Yine de okumadan önce derin bir nefes alın. Zira aşağıdaki duruma düşebilirsiniz. :)

-Dünyadan Sata-kun'a;
 -Genelde de böyle alaycı. Sanırım buna tavan yapmış öz güven deniyor.
-Nice yıllara Kyouya. Hayat etrafındaki seni seven kalabalıklarla güzel.

-Neyse yukarıdaki o garip bakışı böyle telafi ettin ya içindeki o küçük çocuğu hala görebiliriz.


-Bir zamanlar sevdiği kıza çok çektiren bir prens varmış, bakın o prens kıza bir gün ne demiş;
Burada kızımız yalan söylediği için sahte sevgili olmalarına gönderme yapıyor.

-Hep Koyuya olmaz. Bu tatlılık da bizim Erika'mız. 
Erika çok tatlı gerçekten. Şımarık büyütülmüş, saf, sevgi dolu bir kız. Bayılıyorum ona.
-Bir de biz kıskanalım.

-Ve prens gerçekten baloda;
Çocuğu binbir psikolojik baskıyla baloya gitmeye ikna ettiler bu arada.

*Ah evet yeri gelmişken bu serimizde de yan karakterler ön planda ve hikayenin gidişine yön veriyor. Ama ben henüz acemi olduğum konuları tam anlamıyla aktaramıyorum. Eğer siz okursanız diğer karakterleri en az bu ikisi kadar bağrınıza basacaksınızdır.
-Bu da onlardan bir resim. 

Daha çok olay var resim de çok var ama ben bir türlü kafamı toparlayamıyorum ne yazık ki. Bu zor günlerde biraz oyalanayım diye bilgisayarın başına geçtim ve ortaya çıkan bu oldu. Umarım beğenirsiniz.
Şu an için bende yeri ayrı olan mangaların tanıtımlarını yapıyorum ama ileride başka türden de mangalar okuyup burada anlatmak istiyorum. Umarım bu maceram uzun soluklu olur. Benim gibi yazdıkça rahatlayan bir insan için buradan daha iyi bir kaçış noktası yok gerçekten.
Mutlulukla ve barışla kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder