Neler Hakkında Yazıyorum?

23 Mayıs 2024 Perşembe

İlk Seramik Kupamı Yaptım. Bi Kahve?

Merhabalar.

Sizlere mutlulukla ilk seramik kupamı yaptığımı duyurmak istiyorum. Blogda pek çok kez seramikle kendi kendime yaptığım şeylere yer verdim. Çoğunluğu takılardı. Bazı şeyleri yapıp kullansam da buraya yazmadım. Bu şekilde seramik birkaç yıldır hayatımda kalıcı bir yer edindi. Havaya kuruyanlar dışında fırınlanan seramiği de denemek istiyordum. Birçok kurs var bu şekilde. Ben de benim yaşadığım yerde karşıma çıkan bir reklamla araştırdım ve kupa yapımı atölyesine katılmaya karar verdim. Ortaya bu güzellik çıktı. Bu kupa anneme anneler günü hediyesi. Henüz ona veremedim ama bir araya geldiğimiz ilk an vereceğim. Sadece resimini görebildi şu an için. 

Öncelikle kupa şablonunu yapıp modele göre süslemelerimi hazırlamakla başladım. Bir sürü fikir vardı ama genel olarak cıvıl cıvıl bir şey yapmak istiyordum.



Çamurlu elle içilen kahve bir başkaymış öyle dediler. Belki ileride ben de atölyemde böyle diyerek kahve yaparım kendime. Çok heveslendim bu düşünceye.


Süsleri kupaya istediğim gibi yapıştırdım. Biraz acemilik yaptım burada. Normalde alt yüzeyi tırtıklamak gerekiyor. Biliyordum da ama o an yapmadım nedense. Gerek görmedim ama küçük parçalarda da gerekliymiş. Siz yaparsanız unutmayın.




Boyadım. Her yerini görün. 





Fırına gitmeden çnceki hali de böyle. Teslim almak uzun sürdü ama beklemeye değdi. 





Bu kadardı. Kursa çok ilgili ve samimiydi gerçekten. İleride kendi kazancım olunca bol bol giderim. Siz de böyle kurslar bulursanız fırsat verin derim. Kendinize iyi bakın.

Mutlulukla kalın.

8 yorum:

  1. Çok güzel bir kupa olmuş, devamı gelsin, ticaretin artsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. :) Henüz ticarete döktüğüm bir şey yok ama umarım ileride olur.

      Sil
  2. Ooooo maşallah sanaa eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Çok tatlı görünüyor. Yeni bir şeyler yapmak her zaman heyecan verici oluyor. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. :) Evet gerçekten harika bir duygu.

      Sil
  4. Seramikçi olarak diyorum, ilk kupa için çok başarılı olmuş elinize sağlık 💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Sizden duymak çok mutlu etti. :)

      Sil