Neler Hakkında Yazıyorum?

21 Kasım 2020 Cumartesi

Son Zamanlarda Yaptıklarım.

 Merhabalar.

Başlığa bir türlü karar veremedim. Youtubervari geliyor gözüme. Neyse yapacak bir şey yok. Başka türlü açıklanamaz çünkü yazacaklarım. Bir süredir evde bir ondan bir bundan diye diye bir şeylerle uğraşıyorum. Hepsi de pek uzun sürmeyecek ve beni oyalayacak şeyler. Paylaşmak da istiyordum ama elim gitmiyordu hiçbirine. Dün yeni bir tarif denememin ve bunu instagrama koymamın, koyduktan sonra bloğa ihanet etmiş gibi hissetmemin etkisiyle buraya da yazmak, yazmışken de diğer şeyleri araya sıkıştırmak istedim. Hadi başlayalım. Önce tarif.

Tarifimizin adı Molotof tatlısı. Portekiz'de yapılıyormuş. Ben tarifi buradan aldım. Videosu da mevcut. Gerçekten çok kolay yapılıyor. Yemesi de eğlenceli. 

Beyaz pofuduk merengimizi karamel döktüğümüz tepsiye yayıyoruz ve 8 dk fırında pişiyor, 30 dk da öylece kapalı fırında bekliyor. Piştikten sonra aşağıdaki gibi küçücük kalmış oluyor.
Sonra ters çeviriyoruz ve ta daa. 
İçi de böyle. Tadı aynı marşmelov gibi. Hafif bir tatlı bence. Karamel tadı yoğun. Puf puf bir şey. 
Diğer bir şey de artık kahveyi azaltıp bitki çayı içmeye başladım. Henüz iki gün oldu. İçme isteğim gelsin diye böyle minik papatyalardan oluşan bir papatya çayı aldım. Baktıkça içmek istiyorum çok tatlılar.
Sonra birkaç tane seramik yaptım. Bunlar takı tutucu olacak. Aslında oldular ama çok dengesizler. Daha sağlam bir forma getirip yeniden yazacağım bunları.


Annemin isteği üzerine Avşar soda şişesinden mumluk yaptım. Böyle cam hali hoşumuza gidince başka bir taneyle de sırf cam yaptım ama onun resmi yok şu an. 

Boyamak için sprey boya kullandım ama bence beceremedim. Hep birikme yaptı üzerinde. Boya kaliteliydi aslında sanırım mesafeyi ayarlayamadım. İlk denememdi. Bir dahakine daha özenli davranacağım.

Eee nakışsız olmaz değil mi? Küçük kardeşimin Kral Şakir sevdası yüzünden ona bir Necati işledim. Şakir de istiyor ama şu an yapasım yok, sonra.
Yapması çok kolaydı. Detayları da keçe ile yapıp yapıştırdım. Dış kumaşı muntazam olmadı ama kardeşimi kandırabildim yani sorun yok. :D
Biri ister de diğeri durur mu. Büyük kardeşim de Jigglypuff istedi ona da bunu işledim. Bu daha uğraştıcıydı ama bitti sonunda. Kenar kumaşları düzgün kapatamıyorum. Bir çözüm bulmalıyım. Bakalım düşünüyorum şimdilik. Sizin de öneriniz varsa paylaşırsanız çok mutlu olurum. 

Evet ondan bundan anlattığım yazımdan bu kadar. Umarım beğenmişsinizdir. Kendinize iyi bakın. Tedbirlere uyalım ve sağlıklı kalmaya çalışalım. 

Mutlulukla kalın. 

21 yorum:

  1. Her biri çok tatlı. Yeğenim aklıma geldi. O istiyor diye ne amigurumi karakterler, etaminler yapmıştım:)
    Ellerinize sağlık, sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Molotof tatlısı ve Fil Necati'nin yan yana gelişi karnımı acıktırdı. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birbirine çok uyan bir ikili değil mi? :D

      Sil
  3. benimde bu sıralar nakiş yapma niyetim var , kral şakire bayıldım bu arada :) sağlıkla kalınnn.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim. Sevindim o zaman. :)

    YanıtlaSil
  5. Tebrikler, güzel iş çıkartmışsınız. Ama molotof içlerinde en ilgimi çekeni:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. :) Tavsiye ederim gerçekten güzeldi.

      Sil
  6. Hepsi çok güzel olmuş, özellikle mumluklara bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Boyaması biraz acemi işi oldu ama. :)

      Sil
  7. hihi işlemeler en hoşuuuu ama moltof için saol duymadıydım hiç, krem karamele benziosa iyi heyooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. :) Güzeldi biz sevdik. Puf puf. :)

      Sil
  8. bu yazını son yazıma koyduum :)

    YanıtlaSil
  9. hepsi de ayrı ayrı harika olmuş harika fikirler vermiş oldunuz çok teşekkürler kucak dolusu sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Beğenmenize çok sevindim. Sevgiler. :)

      Sil
  10. O kadar beceriksizim ki bu konularda. Emeginize saglik. Necatiye bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. :) Başlarda ben de kötüydüm yaptıkça elim öğrendi.

      Sil
  11. Tatlıyı gerçekten çok merak ettim. Denemek isterim bende. El emeklerinin de takibinde biri olarak çok beğeniyorum. Eline, emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. :) Çok güzeldi bizim hoşumuza gitti tatlı.

      Sil