Neler Hakkında Yazıyorum?

10 Eylül 2019 Salı

Wattpad Hikaye Önerileri - 5

Merhabalar.
Koşuşturmalar içinde ilk gözden çıkardığım şey blog oluyor maalesef. Buna ruh halimin yazmaya uygun olmaması da etkili tabi ki. Ama artık aklımda dönüp duran fikirleri eritmek istiyorum o yüzden sık sık yazmaya çalışacağım. Bu kararı kaç kere yeniden aldım acaba? Neyse...
Bir sonraki yazılarda hayatımdaki değişikleri de yazmak istiyorum ama şu an onları kabullenemediğimden yazıya dökmek hiç içimden gelmiyor. Artık bir dahakine yazmayı ertelememek için kendime bu şekilde bir mecburiyet oluşturayım.

Daha önceden hazırladığım wattpad hikaye tavsiyelerine devam etmek istiyorum. Wattpad gerçekten benim severek kullandığım bir mecra. Ve sevdiğim, kaliteli bulduğum hikayelerin daha çok kişi tarafından okunması isterim. Bu seferki öneriler biraz romantik biraz komedi kıvamında.

1. Tadımlık Aşk - İlknur Birdal
Hali hazırda basılan bir kitap bu. Almayı çok istiyorum bakalım denk gelirsem kaçırmayacağım ama şu sıralar kitap almayı yasakladım kendime. Elimdekileri bitirmek istiyorum önce. Konusu benim okumaktan en keyif aldığım şey üzerine, evlilik. Çok aşık olarak evlenmiş çiftimizin zaman içinde nasıl yıprandıklarını ve bunun hayatlarını ne yönde etkilediğini okuyoruz hikayede. Çok eğlenceli ara ara da hüzünlü bir anlatımı var kitabın. Mutlaka şans verin derim.

2. Mavi Huydur Bende - Sherlock Holmess
Süper bir gençlik hikayesi. Kavga dövüş başlayan ama sonunda kaçılmaz aşka çıkan bir macera. Ben okurken çok eğlenmiştim. En aklımda kalan da balkon sahneleri. Okuyalı çok oldu aslında. Hatta kitaba uzun zamandır ara verdi yazar. Ancak bir umut bekliyorum.

3. Doğuştan Rahat - plutonalien
"Lokum gibi adamsın,fıstık gibi sözlün var,benimle neden muhatap oluyorsun?"
"Çünkü fıstıklı lokum sevmem."
Girişinin garipliğini tüm hikaye boyunca sürdüren bir kitap. Baş karakterin adıyla bile kalbimi kazanan buna artı olarak her anında beni süper eğlendiren bir hikaye. Farklı bir tarz arıyorsanız mizahta şans verin derim.

Evet şimdilik bu kadar. Umarım bir şans verir ve seversiniz. Bir sonraki yazılarda görüşürüz.
Mutlulukla kalın.

8 yorum:

  1. Tadımlık Aşk çok tatlış bir kitaptır. Severek okumuştum ben de :)

    YanıtlaSil
  2. "Doğuştan rahat" ı çok merak ettim doğrusu :) Bu arada şu kabullenemediğin değişimlere gel de istişare yapalım, iyidir;) Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D En yakın zamanda yazmak istiyorum ben de. Aslında güzel bir haber. Benim dışımda herkes seviniyor ama ben neden böyle oldum anlamıyorum. Sevgiler.

      Sil
  3. bi bakıyim. mavi huydur ilginçli geldi. arada basılmış wadped romanlarını okuyom. haftsaonu da bunlardan birini okuyup yazdıydım. benziyolar birbirlerine çıtır çerez romanlaar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gördüm yazını. Ben okumadım hiç yazarı platformda ama hepsi aynı. İyi, masum kız ve kötü, kaba çocuk. Beni çekmiyor pek. O yüzden böyle arada kalmış güzel hikayeleri yazayım dedim ben de bu seride. Umarım beğenirsin. :)

      Sil
  4. Hoş ve güzel bir blogunuz var. Sizi takibe aldım. Sizi de beklerim,sağlıcakla Kalın.

    https://dizifilmkitaptavsiye.blogspot.com/

    YanıtlaSil