Neler Hakkında Yazıyorum?

5 Temmuz 2019 Cuma

Wotaku Ni Koi Wa Muzukashii - Manga/Anime

Merhabalar.
Tazecik biten bir seri ile karşınızdayım. Uzun zamandır anime ya da manga tanıtımı girmemiştim. Özlemişim yeni bir şeyler okumayı. Son birkaç günümü manga ve webtoon keşfi yaparak geçiriyorum. Gece geç saatlere kadar telefona bakmaktan klasik göz ağrılarım başladı bile. Bu bana "bırak artık şunları, yat uyu" çağrısı olsa da merak denen şey beni kemirip durduğu için elim hep diğer bölüme tıklıyor. :D
Neyse efendim giriş bölümünü geçelim ve başlayalım başlıktaki güzelliği anlatmaya.
Anlamı şu 'Otakular için aşk zordur.'


Otaku, Japonya'da sürekli manga, anime, bilgisayar oyunu ya da cosplay işleriyle uğraşan ve bunu her boş vaktini ona ayıracak şekilde hayatının merkezine koyan kişi demektir. Yani bence dünyanın en güzel şeyi hehe. Ama Japonya'da bu tarz kişilere pek iyi gözle bakılmıyor olacak ki baş karakterlerimizden ikisi bu durumu saklama peşindeler. Ama oralara aşağıda geleceğiz.
Manga/anime'nin konusu şöyle Momose Narumi eski iş yerinden kişisel sebepler yüzünden ayrılmış ve yeni bir işte ilk gününe başlayan klasik bir şirket çalışanıdır. Dışarıdan sevimli ve azıcık sakar görünen kızımız aslında büyük bir fushojidir(Yaoi hayranı kadın). Aynı zamanda bilgisayar oyunlarına da bayılır. Ancak bu ilişkilerini her zaman etkilediği için diğer insanlardan otaku olduğunu saklamak ister. İşe başladığı gün tesadüf eseri eski orta okul arkadaşı Hirotaka ile karşılaşır. Hirotaka aşırı yetenekli bir oyun otakusudur. Asosyal biri olmasının etkisiyle de kimseden saklamadan otakuluğunu yaşamaktadır. Bu ikili iş yerinde karşılaştıktan sonra bir şeyler içmek için sözleşirler ve eskilerden konuşurlar.
Günün sonunda Hirotaka'nın Narumi'ye çıkma teklifi etmesiyle yeni bir otaku aşkı başlamış olur. Biz manga ve anime boyunca onların ilişkilerindeki ilerlemeleri, birlikte yaptıkları otaku randevularını :) ve asıl hislerini okuruz-izleriz.
*Çiftimizin otaku halleri*
Bunun yanında bir de ofis arkadaşları vardır ki bu dörtlü süper eğlenceli kesinlikle. Ofis sorumlusu Kabakura-sempai ve onun kız arkadaşı Koyanagi Hanako. (Otaku olduğunu saklamaya çalışan diğer kişi Kabakura'dır.)
*Çiftimizin otaku halleri*
Bu ikili de bir otakudur. Çok da ilginç bir çifttir ayrıca. İzlerken çok seveceğinize eminim bu dörtlüyü.



Evet şimdi geçelim resim faslına. Ben hem animeden hem de mangadan resimler koydum. Eğer ilginizi çektiyse bir şans verebilirsiniz.

Birlikte oyun oymaları şahaneydi. Ben pek oyun insanı değilim ama kardeşim sağ olsun hep bana anlattığı için az çok aşinayım terimlere. Yani bilmeyen biri için "nece bu dil" tepkisi yaratabilir. :D




Koyanagi ve Kabakura'nın ilişkilerinin olmazsa olmazı kavgalarıydı bu seride. Lisede hep kavga eden ve sevgili olduktan sonrada bundan kurtulamayan bir çift. Ama herkes kendi yöntemiyle yaşıyor ilişkisini o yüzden *no comment.*
Şimdi de birkaç tatliş resim koyup sonuca bağlayayım.



Mangada böyle çok tatlı çizimler var.

Sona gelmiş bulunuyoruz. Merak edenlere tavsiye ederim. Güzel, eğlenceli, sıcacık ve nispeten farklı bir konu. Çok fazla oyun, manga, anime terimi ya da karakter adı kullanıyorlar. Mangada bunlar çevirmenler tarafından açıklanmış tek tek. O yüzden önce mangayı okuyup sonra da animeyi izleyebilirsiniz.
Bunun live action'ı da çıksa izlerim dedirtti bana animeyi izlerken. Bakalım öyle bir şey olursa yazarım yine şimdilik göremedim ben.

~~~Güncelleme ekliyorum buraya. Serinin filmi çıkıyor arkadaşlar ve benim en sevdiğim, adeta aşık olduğum oyuncu Hirotaka'yı canlandıracak. Kento Yamazaki.  ٩(●ᴗ●)۶
Şu an şans eseri öğrendim ve kısa bir an fangirl çıldırması yaşadım. Merakla bekliyorum ve izlemek için sabırsızlanıyorum.(^ω^) ~~~

İlgilere keyifli vakit geçirmelerini diliyorum şimdiden. Yorumlarda fikirlerinizi belirtmeyi unutmayın.
Mutlulukla kalın.

12 yorum:

  1. saol not aldım izlerim anime manga çok severim. ya iki anime dizi izledim çok minnoşlar. hime chan no ribbon ve yumoiro patisserie :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi seyirler o zaman. Tanıdık geliyor isimleri bakayım ben de. Animeler güzel ya. :)

      Sil
  2. PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜRLER,

    YanıtlaSil
  3. Ah gençlik :))) Yani otaoku(umarım doğru yazdım) şeysini öğrenmiş oldum böylece. Yarın bir gün bi yerde karşıma çıkarsa bön bön bakmıcam en azından sayende :))) Sağolasın paylaşım için. Öptümm ! ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet insan her yeni gün bir şey öğreniyor. İkinci o fazla ama bir şey olmaz o kadarcıktan. Yorumun için ben teşekkür ederim. Sevgiler. :)

      Sil
  4. ben de yeni anime arayışındaydım, çok iyi oldu bu teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay coo sevindim o zaman. Keyifli seyirler. :)

      Sil
  5. Ellerine sağlık, çok güzel yorumlamışsın. Ve ayrıca sıradaki animemi yazmışsın. Baya heveslendim, gideyim de başlayayım hemen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim. Cok sevindim oyle ise. İyi seyirler dilerim. :)

      Sil
  6. Bende manga dizi arayışındayken bak bu post iyi oldu. Teşekkürler^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim o zaman. Keyifli vakit geçirmenizi dilerim. :)

      Sil