Neler Hakkında Yazıyorum?

21 Temmuz 2019 Pazar

Kaynaşma Mimi

Merhabalar.
O kadar boş vaktim olmasına rağmen bloga bir türlü vakit ayıramam beni biraz üzüyor açıkçası. O yüzden en sevdiğim yayınlardan biri olan mimlerle karşınızdayım. Artık hayatımı daha daha DAHA düzenli bir hale getireceğim. Böylece blogla daha iyi ilgilenmek istiyorum.
Sorulara geçelim öyle ise.

1-Sizi tanımak istiyoruz? Adınız ve sizi anlatan bir kelime ?
Adım Nurefşan. 

Blogum adreste mürekkeple hayaller olsa da ana başlığı mutluluk için. Mutluluk kovalayan biri olarak görüyorum kendimi. Hayatta en birinci gayem mutlu olmak ve mutlu etmek. O yüzden bu ismi seçtim. Adres ismine gelecek olursam da yazmak benim için dünyadaki en güzel şey bu yüzden bu isim çok hoşuma gitti.

Beni anlatan bir sürü kelime var elbet ama dışarıdan bir gözle bakıp anlatacak olursam ilk başta soğuk ve umursamaz gözüken ama yakınlaştıkça çenesi düşüp çocuklaşan biri diyebilirim. En azından ben kendimi diğerlerinin tepkilerine bakarak böyle görüyorum. 

2-Sosyal medya hesaplarınız?
Neredeyse tüm sosyal medyalarda hesabım var ama neredeyse hayalet kullanıcıyım. :)
Çok az aktifimdir her yerde. Yorum yazmadan önce kırk kere düşünürüm. Çünkü başkalarını üzmekten ve yanlış anlaşılmaktan çok çekinirim. Biriyle konuşmaya başlamadan önce de bu geçerli o yüzden hemen sosyalleşemem hiç.

Blog adına bir instagram hesabım var. İnstagram sevmememe rağmen çevremden haberdar olmak ve bloggerlarla daha iyi etkileşimde olmak için kullanıyorum. 

3-İlk blog yazmanıza referans olan kişi  ya da blog  kimdi?
Daha önce okuduğum bloglar vardı tabii ama blog açma fikri birden aklıma geldi ve hayatımda aklıma geldiği gibi yaptığım nadir kararlardan biri blog açmak. İyi ki açmışım diyorum şu an.

4-Sosyal medyada hangi yazarlar grubunda bulunuyorsunuz?
Hiçbir grupta değilim. Google+ varken toplulukları kullanıyorum ama artık o da yok.

5-Facebook sitenizi yasakladı mı?
Hayır. 

6-Bloglar için hangi platform daha iyi?
Hepsinin ayrı bir iyi yönü var bence. Ben blogspotu bildiğim için onunla başladım ve memnunum.

7-Kaç blognuz var?
Bir tane, sadece bu.

8-Toplam sayfa görüntüleme sayınız?
Hemen bakayııııımm... 18.815

9-Blogunuzda reklam yayınlıyor musunuz?
Kardeşim bir ara çok ısrar etti. Onun baskısıyla başvuru yaptım ama açıkçası pek içime sinmemişti. Birkaç ay geçti onay gelmedi ben de bu sayede iptal ettim. :D
Pek istediğim bir durum değil. Rahatlamak için yazıyorum. Bakalım ileri ki yıllar iş bulamazsam denerim belki. :)

10-Misafir blog olarak yazdığınız bir blog var mı?
Hayır hiç olmadı.

11-Daha önce bir hacker ile karşılaştınız mı?
Fiziksel olarak evet (: , kişisel olarak bir sıkıntı yaşamadım ama hesaplarım adına.

12-Hedefinizde nasıl bir blog yazarı olmak var?
Daha aktif olan, yazmayı planladığı her şeyi yazan ve insanlara faydalı, onları gülümsetebilen biri...

13-Arama Motoru ( Seo ) Optimasyonu Hakkında Bilginiz Var Mı?
Blogu ilk açtığım zamanlar bununla ilgili yazılar okumuştum ama şu an hatırlamıyorum tam olarak. 

14-Blog yazarlığını önerir misiniz?
Tabii ki, yazmayı seven herkes çıkın çıkın gelin. :)

15-Kitap okuma oranınız nedir? (10 üzerinden)
Neredeyse her anını okuyarak geçiren biriyim. Bunların bazıları telefondan e-kitap ya da amatör yazarların hikayeleri ama olsun bence o da sayılır. Böyle düşünürsem 6 diyebilirim. 

16-Diğer blog yazarlarını nasıl takip ediyorsunuz?
Okuma listesine girip ilgimi çeken yazıları okuyorum, söyleyecek bir şeylerim varsa yorum bırakıp kaçıyorum. 

17-Blog sahipleri ile etkinlik yapıyor musunuz?
Mimleri çok seviyorum. Öneri Makinesi ile 30 gün şarkı meydan okuması da yapmıştım. Daha büyüklerini ikizler bünyem kaldırmaz diye uzak duruyorum. Buluşma etkinliklerini çok sevsem de kısmet olmadı henüz. Zaten pek denk gelmedim yapanlara da.

18- Sosyal medya üzerinde blog linklerine karşılıklı beğeni yapar mısın ?
Hayır, sosyal medyadaki karşılıklı olan her şeye karşıyım. Beni takip edenler ilgimi çekmiyorsa takip etmem bile. Çünkü kendimi biliyorum o gönderiler hep gözüme batar ve ne yapsam diye işin içinden çıkamam. Küçük bir not; azıcık takıntılı bir insanım. :(

19-Bugüne kadar kaç mim yaptınız?
Buna da bir koşu gidip bakayım. :) 10 tane.

20-Ünlü bir blog yazarı olsaydın siyaset yapar mıydın?
Iyk... Hiç sevmem kendisini ve ilgililerini. Keşke dünyada öyle bir şey olmasa. Hiçbir zaman insanlara mutluluk getirdiğini görmedim çünkü.

21-Bu mim için üç arkadaşınızı davet eder misiniz?
İsteyen herkesi davet ediyorum o zaman. Bana karar ver demeyin. :D

Bu güzel mim için Babaannemin saatli maarif takvimi bloguna çok teşekkür ederim. Ben cevaplarken çok eğlendim. Onun yazısını okumak için buraya tıklayabilirsiniz. 
Siz de yapmak isterseniz yoruma yazın ki gelip okuyabileyim.
Mutlulukla kalın.

14 yorum:

  1. harika mim sayseinde iyice tanışmış olduk keyifle okudum canım sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bence de. :) Mimlerin en güzel yanı bu zaten. Teşekkür ederim. Sevgiler. :)

      Sil
  2. yanii, blogunda daha aktif oluuup yazı ve yorumlarınla bizi mutlu etcen hım iyimiş tımams :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa çok mutlu oldum bu yorumu okuyunca. Hoşunuza gidiyorsa ne mutlu bana. :)

      Sil
  3. Dilerim her zaman çok mutlu olursun, çok samimi bir mim olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hem yorumun hem iyi dileklerin için. :)

      Sil
  4. Ayayay mim miiiii? Bu fırsat kaçmaz bayramdan sonra yapacağım bunu 😊

    YanıtlaSil
  5. Facebook siteleri mi yasaklıyormuş allah allah merak ettim neden :D Uzun zamandır takip ediyordum blogunu ama mim sayesinde daha da yakından tanıdık seni, sevindim buna :)))
    -Esseve

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu mimle duydum sayılır aslında. Çok teşekkür ederim. Ben de sizin yazılarınızı zevkle okuyorum. :)

      Sil
  6. Keyifle okudum.Sizi takipteyim :)

    YanıtlaSil