Neler Hakkında Yazıyorum?

17 Mayıs 2019 Cuma

Gece Esintileri

Size de hayatta her şeye yetişemiyormuş hissi uğramıyor mu arada?
Çevremizde bilgilerin tek bir parmak hareketiyle önümüze dizildiği bir teknoloji var. Herkesin farklı zevkleri ve uğraşları var. Tabi buna bağlı önerileri. Takip ettiğiniz herkesten gördüklerinizi büyük bir merakla öğrenmek isterken bir de bir bakmışsınız gün bitmiş. Araya başka bir sürü iş girmiş. Ya da kendi adıma yapıp bitirdiğim işler ne kadar çok olursa olsun sanki zamanımı bomboş geçirmişim gibi geliyor.
Bu histen son zamanlarda kurtulamıyorum. Ders de çalışsam, film de izlesem, kitap da okusam, ev işlerini de halletsem işler bittikten sonra hiçbir şey yapmamışım gibi kendime kızarken buluyorum kendimi.
Diğerlerini umursamayan ama kendi kendini fırçalayan bir insan oldum son yıllarda. Buna mükemmelliyetçilik mi deniyor acaba? Bence değil ama pek çok belirtiyi de gösteriyorum.
Ne de olsa süper olmayacak düşüncesi ile yarım bıraktığım işler var mesela ya da kendimde beğenmeyip sürekli eleştirdiğim tonla özellik.
Uzun lafın kısası evde kaldıkça kendimi çok yordum sanırım.

19 yorum:

  1. Ahh canım benim, seni anlıyorum ama kendine yüklenmemeye çalış. Yaptığın olumlu şeylere odaklan. Enerjini yüksek tut. Bu da hayatının bir parçası, umarım güzel tecrübelerle yeni döneme geçersin <3.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi dileklerin için çok teşekkür ederim. Deniyorum. Özellikle yazmak çok işe yarıyor. Yazdıktan sonra içinde birikenler hafifliyor benim için.

      Sil
  2. Bende bazen yetemediğimi düşünüyorum ama her şeye yetişemeyiz. Olduğu kadar :)

    YanıtlaSil
  3. tek ben miyim diye sürekli düşündüğüm bir konu,
    bende de hiç bir şeye yetişemiyorum hissi ,
    yapmam gereken çok iş var hissi sürekli uyanıyor.
    Ama kafamda herşeyi çok güzel planlıyorum ama iş icraate gelince maalesef hiçbir şeye yetişemiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yazarken tek ben miyim diye düşünüyordum. Şimdi birçok kişiden benzer yorumlar alınca yalnız olmadığımı anladım. Umarım en kısa zamanda çözeriz hepimiz bu sorunu.

      Sil
  4. kesinlikle aynı hissediyorum tam olarak hislerimi yansıtmışsınız...e ne olacak bu hallerimiz böyle ...sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben de bilmiyorum. Benim için hayat planımın tamamen belirsiz olmasının etkisi de var. Bir düzen tutturursam azalır ümidindeyim şimdilik. Son zamanlarda gün gün aralıklarla yapmam gereken sorumluluklar oluşturmaya çalışıyorum işe yarasa yazarım onu da. Ama benim için rutin oluşturmak çok zor. :(

      Sil
  5. ne olursa olsun kendimize kızmamamızı öğrenmemiz gerek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle. Başkalarına en çok kendini sev diye dolanan biriyim. Ama iş kendime gelince bazen karışabiliyor. :)

      Sil
  6. Bu aralar içimde olan duyguları dökmüşsün resmen..
    Her şeye yetişmeye çalışmaktan vaz geçmem lazım benim de :S
    Ben de bloğuma beklerim bu arada,

    vintagenmakeup.blogspot.com

    Memnun oldum,
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de memnun oldum. Keşke daha neşeli bir yazı ile tanışsaydık ama. :D Hemen bakıyorum bloguna.

      Sil
  7. Bir düzeltme yapmak istedim, yanlış blog adresi yazdım:)

    vintagenwriteup.blogspot.com :)

    YanıtlaSil
  8. biz türkler böyleyiz yaaa. avrupa kanada filan yok böyle şeyler. biz plansısız, zamanı kötü kulanıyoz yaa. son yazdığım the secret kitabı bu konuda iyi. yanii her şeyi birden isteyemeyiz kii. isteklerde temizlik sadelik lazııım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle onun da etkisi vardir. Vakit nakittir diyoruz ama cok bosa geciriyoruz. Bir de bence isteklerimize sira gelene kadar o kadar tek duze zorunluluklarla ugrasiyoruz ki isteklerimiz son siralara kaliyor.

      Sil
  9. Bende aynı dugular icindeyim.Kendimize çok mu haksızlık ediyoruz...

    YanıtlaSil
  10. bazen bir şeylerle meşgulken bile kendimi hiçbir şey yapmadığım için kendimi azarlarken buluyorum. ben bunu sosyal medyada herkesin çok meşgul görünmesine bağlıyorum insan suçluluk hissediyor inşallah onlar da yalan söylüyorlardır :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklısınız. Söylüyorlardır elbette. :) Zaten sosyal medyada çoğu şey bana kopyala yapıştır mantığı ile yapılıyormuş gibi geliyor. Aynı anda, o kadar insan, ne oldu da aynı şeyi yapıyor oldu. İşin içine reklam girince çokta şey yapmamak lazım o sosyal medyacıları. :D

      Sil