Neler Hakkında Yazıyorum?

19 Ekim 2018 Cuma

Yorumlar Hakkında

Merhabalar.
Hızlıca yazılan bir bilgilendirme yazısıdır.
Ben önceden Google Plus bağlantılı yorum sistemini kullanırken yeni yapılan yorumlardan haberdar olamıyordum. Bu durumun önüne geçebilmek için blogger ın kendi yorum sistemine geçtim ama böyle yapınca tüm yorumlar siliniyor. Ben yorumlara çok değer verdiğim için hepsinin ekran görüntüsünü aldım ama blogta önceki yorumlar gözükmeyecektir. Her ne kadar üzülsem de böyle daha kullanışlı olacağı için önümüzdeki nice güzel yorumlara diyerek yazımı bitiriyorum.
Mutlulukla kalın.

14 yorum:

  1. Silinmesi kötü olmuş ama böyle daha iyi. 😊

    YanıtlaSil
  2. Merhaba
    Her zaman blog yazarlarına Blogger yorum formunu kullanmalarını tavsiye ederim.Blog kayıtlarının yedeğini alırken Blogger yorumları da yedeklenebiliyor.Google plus kapanacağı için çok yerinde bir karar vermişsiniz.Ne kadar önce Blogger yorum formuna geçilirse o kadar iyi.
    Hayırlı olsun.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de bu haberi gordum. Karar verirken cok etkisi oldu onun da. Tesekkur ederim. :)

      Sil
  3. Ayyy çok sevindim bu sisteme geçmene :). Sana demiyordum ama bu kesinlikle daha kullanışlı ve rahat, hoş geldin :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim. Kesinlikle cok rahat. :) Hos buldum.

      Sil
  4. Olsun üzülme biz her zaman buradayız :)
    Yine birikir yorumlar... Yeni sistemini güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
  5. Aynı anda hem Blogger hem G+ yorumları kullanmanıza imkan veren bir sisteme de geçebilirdiniz. Neyse; hayırlısı olsun...

    YanıtlaSil
  6. Biraz da kapanma haberleri etkili oldu diyelim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. Aynısını ben de yaşadım. İkisi birden olamıyor maalesef. Google+ seçince hesabı olmayanlar yorum yapamıyor, blogger yorumlarını seçince de eski google+ yorumları görüntülenemiyor. Ama bir yerde geçmek gerekiyor. Ben geçtim, şu anda iki tarafın yorumlarını da görüyorum ama eskide kalanlar görüntülenemiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım her şey iyi olur. Eskilerden vazgeçmek zor oldu gerçekten. Teşekkürler yorumunuz için.

      Sil
  8. oluyo böyle şeyleer, yaşasın bloglaaar :)

    YanıtlaSil