Neler Hakkında Yazıyorum?

3 Eylül 2017 Pazar

L♥DK - Manga

Merhabalar.
Sizlere bir manga ile geldim yine. Benim okuyup çok sevdiklerim arasında. Özellikle baş karakterlerin çizimlerini çok beğenerek okuyorum.
Konusu şöyle Aoi Nishimori, lisede ailesinin taşınması üzerine arkadaşlarından ayrılmamak için tüm kozunu kullanmış ve ayrı ev tutmaya ikna etmiştir. Bu uğruna ailesinden ayrıldığı arkadaşı ise Moe'dir. Moe okulun en popüler çocuğu Shuusei Kugayama'dan hoşlanmaktadır. Ama kibirli prens tüm teklifleri direk reddeder. Moe de o reddedilenlerden biri olunca Aoi onun üzülmesine dayanamaz ve Shuusei'den hesap sorar. İkilinin karşılaşması böyledir ancak daha sonra olacaklar onları sık sık karşı karşıya getirir. Çünkü Aoi yan dairesine yeni taşınan kişinin Shuusei olduğunu öğrenince ve bir de kendi yüzünden su basan ev kullanılmaz hale gelince ikisinin beraber yaşamaktan başka çaresi kalmaz. Bir de buna Shuusei'nin umursamaz ve sapıkça hareketleri eklenince Aoi'yi zor bir lise hayatı beklemektedir.
Shoujo türünün en güzel mangalarında L♥DK. Özellikle ikilinin birbirlerini gıcık etme çabaları çok komik. İlginizi çekiyorsa bir şans verin derim.
-Karakterlerimiz.


-Şok geçiren Aoi.
-Aradaki buzları eritmeye çalışırken.
-İki boyut aşkını kimse yaşamadan anlayamaz ama çok tatlııııı! \^o^/
-Tahmininiz üzere havada aşk kokusu var.


-Bu bölüm Shuusei'nin hislerini en iyi anladığımız bölümdü. İtiraf sahnesinden bile daha anlaşılırdı karakterin duyguları.
-Ve iki boyut sevenlere benden bir kıyak. :D
Aoi'nin babası ve katı kuralları, Moe'nin olayı öğrenince yaşadıkları, Shuusei'nin en az kendi kadar gıcık olan ablası, Aoi'ye ezelden beri aşık olup ne hikmetse Shuusei ile bir şeyler yaşanınca piyasaya çıkan karakterler, kötü mü iyi mi olduğunu çözemediğim ağabey ve çok daha fazlası manganın ilerleyen bölümlerinde mevcut. Ben bu manga için İspanyolcayı bile söktüm az buçuk. Artık ne kadar sevdim siz düşünün. Okumadıysanız tavsiye ederim. Keyifli zaman geçirmek için birebir.
Bir de manganın filmi çıktı. Ben o kadar beğenmedim ama izlemek isteyenler olur belki. Tek iyi yanı filmde en sevdiğim erkek oyunculardan biri vardı baş rolde. Onu izlemiş oldum.
Mutlulukla kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder