Neler Hakkında Yazıyorum?

4 Haziran 2023 Pazar

BCP Mayıs * Başarısız :(

Merhabalar.
Bu ayın konusu eleştiri,deneme ve İtalyan edebiyatı idi ama ben seçtiğim kitabı bitiremedim malesef.
Bu ay başarısız oldu. Umarım Haziran başarılı olur.
Seçtiğim kitap da Doğmamış Çocuğa Mektup - Orianna Fallaci. Okuyunca ayrıca yazarım belki güzel cümleleri var.
Artık toparlanıp kendim için hayal ettiğim formuma dönüşmem lazım. Memnun değilim kendimden. Aşırı yorgun birine dönüştüm.
Yazacak bir şey de bulamıyorum beynim durdu sanki. Neyse...
Mutlulukla kalın o zaman.

14 yorum:

  1. geçer geçer yaaaa geççek geççek :) o kitap güzel, okudumdu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geççek tabi ya. Neler geçmemiş. İnşallah çabucak geçer. :D Daha da şevklendim o zaman mutlaka bitirmem lazım. :)

      Sil
  2. Ben de henüz bitiremedim ama bir kaç güne bitirip yayınlamak istiyorum.
    Sağlık olsun Haziranda son hız devam edersiniz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet umarım öyle olur. Önümüzdeki günlerde tamamlayamam diye bende pas geçeyim dedim. Yoksa daha çok aklımın bir köşesinde durup çıkmıyor. :D

      Sil
  3. Bende bir ara pes ediyordum zoraki tamamladım bende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar çok olay vardı ki Mayıs ayında ülkece etkilendik bence. Tebrik ederim sizi tamamladığınız için.

      Sil
  4. "Doğmamış Çocuğa Mektup" güzel, eğitici bir kitaptı. Bitirirseniz seveceksiniz mutlaka.
    Bu yıl baharı doyasıya yaşayamadık. Pek çoğumuz aynı yorgunluğu hissettik.
    Sağlıklı, güzel günlere.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Kesinlikle bu yıl eksik bir şeyler var.

      Sil
  5. Ben bu sene katılacağımı söylemiştim ama katılamadım. Sen en azından çaba gösteriyorsun bence bu bile bir başarı. Haziran'da daha çok okuman dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen kendimizi dinlendirmek gerekiyor. Ne kadar zorlamaya çalışsak o kadar fazla kırılıyoruz bence. Çok teşekkür ederim.

      Sil
  6. ben de son iki aydır yazmayacak gibi olup son anda yazıyorum oluyo böyle şeyler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de aklımda yazmalıyım diye dönüp duruyor düşünceler. Yapmadığım her an vicdan azabı oluyor. :D

      Sil
  7. Ben de mayıs ayı yazısını ancak temmuzda yazabildim. Ben de başarısız oldum ama sizin gibi yine de oraya o yazıyı koydum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yazmayınca aklımda beni kemiren bir eksiklik oluyor.

      Sil