Neler Hakkında Yazıyorum?

12 Mart 2022 Cumartesi

Evde Takı Yapımı #2

Merhabalar.
Takıları ne kadar sevdiğimi blogta sıkça dile getiriyorum. Bundan önce yazdığım çeşitli takı yapım yazılarına bir yenisi de bugün ekleniyor. Bu sefer diğerlerine nazaran daha az örnek var elimde ama gittikçe daha kullanılabilir şeyler yaptığımı düşünüyorum. Çok fazla açıklama yapmayacağım bu yazıda. Çeşitli boncuklar, zincirler, takı yapım aparatları ve hali hazırda yapılmış örneklere bakarak kendimce bir şeyler yaptım. Umarım beğenirsiniz.

Kolyelerle başlıyoruz. 






Ve küpelerle devam ediyoruz. 


Bazıları çok amatörce dursa da bazıları gerçekten çok hoşuma gitti. Umarım yapmak isteyenler varsa onlara fikir vermiştir. Kendinize iyi bakın.

Mutlulukla kalın.

8 yorum:

  1. Ne kadar da hamarat bir blogger, eline sağlık kuşum <3.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşşekkür ederim canım benim. :) Beğendiğin takının resmini at bana hemen yapayım. :D

      Sil
  2. Çok güzeller, eline sağlık. Kolyelerden 3. ve sonuncu benim tarzımmış. :) İlk küpeler de çok narin ve şık görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Beğenmenize sevindim. :)

      Sil
  3. hep hoş zaten yaptıkların, eskiden beri, başka bir yazında, yaparken kullandığın malzemelerin de resmini koysan ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. :) Tamam koyayım onları da. Belki ayrıca malzemelerimi yazarım.

      Sil
    2. hıhım ivit oluy :) son yazıma koydum blogunu :)

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim. Hemen bakacağım . :)

      Sil