Neler Hakkında Yazıyorum?

14 Nisan 2019 Pazar

İstiridyeden Bahar Mimi

Merhabalar.
Bir süredir devam eden aramı bu mim sayesinde bitirmek niyetiyle karşınızdayım. Son zamanlarda günlerin haftalar gibi hissettirdiği bir ruh halindeydim. Koşuşturma içinde geçen günlerin bitmesi ve evde oluşumunda verdiği bir boşluk ile hep bir yorgunluk hali var üzerimde. Elimi oyalamak için işler bulsam da aklımda dönen tilkileri bir yere vardıramadığım için hep de bir yetişememe hissi duyuyorum. Umarım bunu yavaş yavaş kırarım ve blogda daha düzenli bir sistem yakalayabilirim.
Evet iç dökme faslım bittiğine göre mime geçelim. Öncelikle İstiridye Avcısı'na çok teşekkür ederim beni mimlediği için. Yazısını okumak isterseniz buraya bırakıyorum. Onun sorularını cevaplandırması çok keyifli. İçime dönüp aslında blogda olmasını istediğim duygularımı yazabiliyorum. Onun için bu mimler benim için çok kıymetliler.

O halde sorulara başlayalım.

1) Bahar bir insan olsaydı onunla aranız nasıl olurdu ?
Ben baharı çok severim. O yüzden bahar bir insan olsaydı çok sevdiğim, yanına gidip sohbet etmek için can attığım biri olurdu. Muhtemelen çocukluk arkadaşı falan da olurduk onunla. Çünkü benim biriyle gerçekten samimiyet kurmak için zaman geçirmiş olmamız çok önemli. 

2)Şu ana kadar yaşadığınız hayatın "bahar" kısmı hangi döneminiz ? O dönemde neler yaşadınız ?
Çok şükür şimdiye kadar hayatımda kötü olarak adlandıracağım bir şey olmadı. Son yıllarda bazı olaylar bizi üzse de onlarla da başa çıkmayı, bizim elimizle düzelecek bir şey olmadığı öğrendim. O yüzden, özellikle şimdi ailemin yanında olduğum için ve onlarla kahkahalarla gülüp bir arada kalabildiğim için, ailemle olduğum her an benim baharım. 

3)Bahar bir arkadaşınız olsaydı onun okumaya ihtiyacı olan kitabın ne olduğunu düşünürdünüz ?
Turgut Özakman - Romantika. Bu kitabı geçen sene baharda okumuştum. Anneannemlerin evindeydik ve o güzel bahçenin tadını çıkararak, rüzgarı yüzümde hissederek geçmişti tüm kitap. O dönem yanımda önereceğim biri olsaydı hemen ona okuturdum çünkü çok beğendim kitabı. Buradan da okumayan herkese öneririm. Pişman olmayacaksınız.

4) Size baharı anımsatan insanlar var mı çevrenizde ? Varsa kimler ?
Açıkçası hiç böyle bir şey düşünmedim şimdiye kadar hayatımdaki insanlar hakkında. Biraz düz mantık ama doğum günü baharda olan kişiler diyebilirim sanırım. Bir de canım dedeciğimi Nisan ayında kaybetmiştik o yüzden onu hatırlıyorum.

5)Bahar temalı bir yağlı boya tablo yapmak isteseniz, resmin içinde olmazsa olmazınız ne olurdu ?
Renk olarak sarı, mavi, yeşil.
Varlık olarak ise çiçekler ve salıncak.

6)Bahar yorgunluğu ile mücadele eder misiniz? Yoksa kendini baharın kollarına yorgunca bırakmayı tercih edenlerden misiniz ?
Üşengeç olduğum için hiçbir yorgunlukla mücadele edemem ama bahar yorgunluğunun ilk birkaç gününde pinekledikten sonra bu böyle olmaz deyip karşı duranlardanım. Ama buna karar verip uygulamak en zoru hala mücadele içindeyim umarım yenilmem. :)

7)Baharda gitmek istediğiniz coğrafyaya hangisidir?
Kesinlikle Japonya. Sakuraları canlı canlı görmeyi çok isterim.

Tekrar bu güzel mim için İstiridye Avcısı'na teşekkür ediyorum. Görüp yapmak isteyen herkesi mimliyorum. Yorumlarda yapacağınızı belirtmeyi unutmayın ki gelip okuyayım. Benden şimdilik bu kadar en kısa zamanda başka yazılarla burada olmak dileğiyle.
Mutlulukla kalın.

16 yorum:

  1. Çok tatlı bir mim, ne güzel yazmışsın :). Çok keyif aldım <3

    YanıtlaSil
  2. Keyifle okudum canım. Emeğine yüreğine sağlık. Mutlu baharlar diliyorum 😊🌷🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. :) Sana da mutlu, huzurlu, renkli baharlar dilerim.

      Sil
  3. Güzel ve samimi cevaplar. 3. soru ilginç gelmişti bana. Burada esas sorulan özellikle Baharın okumaya ihtiyacı olan kitabın ne olduğu. İhtiyaç bir eksikliktir aslında. Baharın ne eksiği olabilir bilemiyorum. Mesela kavgacı biriyse, öfke kontrolü konulu bir kitap önerilebilir. Ama Bahar, öyle eksiği olan biri değil kanımca. O yüzden bu soru diğerlerinin arasında en eksantrik olanı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aslında öyle düşünmek gerekiyor ama ben biraz kolaya kaçtım. Çaktırmayın. ;)

      Sil
  4. ah seni blogda görmek güzel bi kereee :) nefis yanıtların yaa :) ayrıca, bahçede kitap okuma kısmı da nefisti yanii :) ha haaa bahar yorgunluğu ha haaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. :) Yazarken ben de özledim o anları.

      Sil
  5. Bahar deyince benim de aklıma sarı ve yeşil tarzı renkler geliyor.Demek ki hepimizde bahara dair aynı renk imgelemi var.
    İnşallah gidersiniz Japonya'ya :)
    Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle olmalı. :) Teşekkür ederim güzel dilekleriniz için. Sevgiler. :)

      Sil
  6. sarı, mavi ve yeşil tam bahar rengi katılıyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Canımcım ben buraya yorum yazmıştım ama telefondan yazdım sanırım ulaşmamış. Plansız uğramıştım bloğuna yorumumun olmadığını görmek sürpriz oldu ama iyi oldu. O sebep hemen yeniden bi tane daha yazayım :)) Çok samimi cevaplar her zamanki gibi yüreğine sağlık her şeyden önce. Ve çok teşekkürler. Şu Romantika kitabını pek merak ettim doğrusu ama baharı anımsatan bir şeyler sanırım, öyle tahmin ediyorum :)) Bahar üşengeçliğini bu mimle atacağına inancım sonsuz bak artık daha fazla hareket bekliyoruz bloğundan :)) Dedeciğine de Allah rahmet etsin. Rabbim bahar yürekli insanlar çıkarsın karşına inşaallah. Dualar tamam, sevgilerimi de bırakıp kaçayım o vakit :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel dileklerin için. İnşallah senin hayatında yüreğin gibi güzelliklerle geçer. Olsun bazen öyle aksilikler olur. Tekrar vakit ayırdığın için de ayrıca teşekkür ederim. Kitap çok güzeldi. Baharı anlatmıyor ama bence hep baharlar kadar taze kalan bir aşkı anlatıyor diyebiliriz. Ben de yenmek istiyorum blogla aramdaki soğukluğu. Çok yakında diyeyim o zaman. Sevgiler. :)

      Sil
  8. Bahçede ,ağaç altında kitap okumak gibisi var mı ? :))

    YanıtlaSil