Neler Hakkında Yazıyorum?

22 Ağustos 2017 Salı

Kare To Koi Nante - Manga

Merhabalar.
Aslında aklımda bu mangayı yazmak yoktu ama sitedeki yorumları okuyunca kimsenin bu mangayı severek okumadığını görünce şaşırdım ve bir tanıtım yazısı yazmak istedim.
Bence ikili ilişkileri en iyi yansıtan mangalardan birisi. Gerçek hayata ne kadar yakın olursa benim de o kadar hoşuma gidiyor izlediğim ya da okuduğum şeyler.
Konusu şöyle; Honda Miku çalıştığı çiçekçinin sahibi ile beraberdir. Ancak bir gün işe yeni gelen elemanla sevgilisini basar ve aldatıldığını öğrenir.
O psikoloji ile sokaklarda gezerken yakışıklı bir adam görür. Artık intikam hisleriyle mi neyse ona asılmak ister ve takılmak istediğini söyler. Adam da kabul eder ve bir otele giderler. Ancak işler ilerlemeye başlayınca cayan kızımız apar topar kaçar otelden. Ertesi gün olayları arkadaşına anlatırken oturdukları barda tekrar karşısına çıkar adam.
İyice panikleyen kızımız özür üzerine özür diler. Giderken adam otelde bir şeyi unuttuğunu ve sözleştikleri saatte onunla buluşursa vereceğini söyler.
Böylece ikinci buluşmaları da gerçekleşmiş olur. Takamura Hikari adındaki bu adam bir restoranda çalışıyordur.  Miku'ya da oradan iş ayarlar. Böylece ikili sık sık bir araya gelirler.

-Grup randevusuna giden kızımıza bir erkek yakınlık gösterir. Tam her şey yolunda derken adamın sevgilisi olduğu ortaya çıkar. 


-Hikaru'nun tavrı zaten okuyucuyu hep arada bırakan. Seviyorsan söyle be adam diye haykırmak istiyorsunuz ama onu çözmeye başladıkça da aşırı rahat kişiliğinden böyle davrandığını anlıyorsunuz. O, o an ne isterse onu yapıyor. Sonucunu düşünmeden.


-Miku'nun eski erkek arkadaşı onda kalan eşyalarını vermek için buluşmak ister. Kızımız da içinde ne varsa söyler rahatlar. Size tavsiye içinizde tutmayın. Siz düşünüp yıpranacağınıza onun zoruna gidip kıvransın daha iyi.

-Sonra Hikaru yine yapacağını yapar. Böyle böyle de Miku zamanla ona aşık olur zaten.

-Herhalde ilişkilerinde değişmeyen şey şu takılmalar olacak.

-Ve yine yüreğimizi çarptıran bir kare.

-Miku hislerini kendine itiraf eder. Kendine itiraf ettiği yetmezmiş gibi Hikaru'ya da belli eder. Zaten iki de bir 'çıkalım işte ne olacak' diyen adam da bu fırsatı çok iyi kullanır. İzliyoruz. :D

 


-Olayın kritiğini yapan arkadaş tavsiye. Olduğu kadar olmadığı kader. Benim favori lafımdır bu. Üşengeçliğime bahane oluyor bazen de. Neyse çaktırmayın. :)
İşte böyle bir manga tanıtımı ile geldim. Kısa tutmak için kendimi frenlediğimi düşünüyorum. Asıl güzel olaylar sevgili olunca başlıyor. Spoi konusunda olduğunca kendimi durduracağım artık. İşin adabına göre yapalım dedim. Artık ne kadar yapabilirsem.
Ben iki karakteri de çok sevdim. Zaten yan karakterler pek ön planda değil. Güzel bir sevgililik hikayesi diyebiliriz. İyi okumalar.
Mutlulukla kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder