Neler Hakkında Yazıyorum?

2 Şubat 2024 Cuma

BCP Ocak * Komedi, Müzik, Mizah ~2024

Merhabalar.
Blogları Canlandırma Etkinliği 2024 yılında da devam ediyormuş ben de katılmak istedim. Çünkü ayda bir bile olsa yazı yazmamı sağlıyor. Buraya ara verdikçe bir tutukluk oluşuyor bende. Bu etkinlik sayesinde bunu kırmış oluyorum. Ölmeden bloğumla düzenli şekilde ilgilenebildiğim günleri görecek miyim merak etmiyor değilim. 
Hazır konuyu ölümden açmışken ilk animasyon filmimizi de tanıtayım. Bu ayın teması için seçtiğim ilk film Soul. Gerçekten komedi ve müziği bir arada harmanlayan çok keyifli bir animasyondu. Herkesin çok seveceğini düşünüyorum. Aralarda hoşuma giden çok detay oldu. Gerçekten kaliteliydi.
Diğer seçtiğim şey de bir animasyon. Ben küçükken Ateş ve Su oyununu çok oynardım. Animasyonu çıkınca da izleyeyim dedim ve çok beğendim. Elemental: Doğanın Güçleri gerçekten yer yer güldüğüm bir film oldu. Karakterler biraz 80'ler Amerikan romantik komedilerinden fırlamış gibi davransalar da izlemesi çok keyifliydi. Sizlere de bu iki animasyonu öneririm.
Mutlulukla kalın.

18 yorum:

  1. Kısa molalarla da olsa çok ara vermeden yazabilmek güzel gerçekten. Adı üstünde, bir "Canlandırma" etkinliğinde yaşamı düşünerek güzel şeylerden söz etmek...
    Teşekkürler ilginç tanıtımlarınız için.
    Sevgiyle.

    YanıtlaSil
  2. Yazmak için fırsat ve heves bulabilmek güzel. Ateş ve su oyununu ben de severdim. Animasyonu merak ettim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bence de hayatta yazmaya yer ayırmak çok güzel bir his. Umarım beğenirsiniz. :)

      Sil
  3. Elemantal'i görmüştüm. Siz de beğendiğinizi söyleyince önceliği artmış oldu. Tanıtım için teşekkürlerr:)

    YanıtlaSil
  4. ikinciyi izlemedim ama izlerim oleeey katılmana sevindiim. şubat ayı temaları yalnızlık dostluk kardeşlik sevgililer günü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. :) Sen ilk temayı söylemesen bulamazdım. Tekrar teşekkürler bilgilendirdiğin için.

      Sil
  5. Bir süredir animasyon izlemediğimi fark ettim. Göz atacağım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel animasyon bulunca ben izliyorum hemen. Çok mutlu ediyor. İyi seyirler şimdiden. :)

      Sil
  6. Selamlar!
    Ölmeden bloğumla düzenli şekilde ilgilenebildiğim günleri görecek miyim merak etmiyor değilim.
    Ah dedim bir an ne kadar da tanıdık... :)
    Önerilerinizi not aldım bu arada oğlumla izleyebiliriz belki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Üzücü hisler. :) Umarım keyif alırsınız. İyi seyirler. :)

      Sil
  7. Geçen gün küçük kuzenim ateş ve su'lu arkadaşlık bilekliği aldı, ateş bende. Kardeşlerim oynardı bu oyunu benim bileklik dışında bir alakam yok ama kuzenimle arkadaşlığıma hürmeten izlemek istiyorum hehe. İlk filmin ismi yetiyor izlemem için. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de kolyesi var. Ben Su'yu aldım ama hep Su olurdum. İyi seyirler dilerim. :)

      Sil
  8. Soul izlemiştim bazı yerlerinde ağlamıştım :) diğerini izlemedim ama aklıma yaa ben de ateş ve su tüm versiyonlarını oynamıştım harika değil miii :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten ağlanacak sahneleri var. Ben de oyununu çok oynadım. Hepsini bitirmişimdir hatta. İyi seyirler şimdiden. :)

      Sil
  9. Soul şimdiye kadar izlediklerim arasında en sevdiğim animasyon oldu. Detayları çok güzeldi :)

    YanıtlaSil