Neler Hakkında Yazıyorum?

1 Kasım 2017 Çarşamba

Aklıma Takılan Diziler

Merhabalar.
Son günlerde tam bir ev kızı modundayım. Yıllardır unuttuğum alışkanlığım dizilere bile geri döndüm. Tabii bir haftalık değişim için bunları söylemek ne kadar doğru bilinmez ama bir ikizler burcu olarak bir hafta uzun bile sayılabilir. :D
Çok çok eskiden dizilere bayılırdım. Televizyon çok sevdiğim bir aletti. Ama şimdi sesi uzaktan bile başıma ağrılar sokuyor. Evim olursa kesinlikle almayı düşünmüyorum o derece.
Neyse gelelim dizilere belki takip edenler vardır dedikodu yaparız azıcık.
Siyah Beyaz Aşk ve Ufak Tefek Cinayetler. Bu iki diziye bayıldım.
Son birkaç senedir yapım, oyunculuk, yönetmen, senaryo dinlemeden yayından kalkan çok dizi oldu. Bu yüzden biraz tedirgin izliyorum ikisini de. Tam benim sevdiğim tarzda iki dizi.
Nereye kadar takip ederim bilinmez ama hep bir haberdar olurum olaylardan. İnternet bunun için var zaten.
Onun dışında da vize derdinden yakınan bir öğrenciyim. Ne eksik ne fazla.
Belki çalışma temposundan kaçış olarak dizilere sarmışımdır kim bilir?
Yazasım geldi tarzı bir yazının daha sonuna geldik.
Mutlulukla kalın.

Güncelleme: İki diziyi de birkaç bölümdür izlemeyi bıraktım. Türk dizilerine sabrım bu kadar. :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder